// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

فروش بیشتر اسپایدرمن مایلز مورالز از Call of Duty در ماه دسامبر روی PS5

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales استودیو اینسامنیاک گیمز طی ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ روی PS5 فروش بیشتری از بازی Call of Duty: Vanguard داشت.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که در بازار آمریکا شمالی، سری بازی Call of Duty از قدرت بسیار زیادی برخوردار است. حالا درحالی‌که چند هفته از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard شرکت اکتیویژن و بیشتر از یک سال از عرضه‌ی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales استودیو اینسامنیاک گیمز می‌گذرد، مرد عنکبوتی مایلز مورالز توانست روی کنسول PS5 طی ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ در آمریکا و کانادا فروش بیشتری نسبت به این کالاف دیوتی (کال آو دیوتی) داشته باشد.

آمار رسمی پلی استیشن استور سونی نشان می‌دهد که فروش فوق‌العاده‌ی بازی Spider-Man: Miles Morales همچنان ادامه دارد. در همین حین مدام داخل جدول فروش هفتگی و ماهانه‌ی کشورهای مختلف از جمله انگلیس هم می‌بینیم که استقبال طرفدارها از اسپایدرمن استودیو Insomniac Games به پایان نرسیده است.

در این بین شاید جالب باشد که بدانید پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن استور در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ چه داخل آمریکا و کانادا و چه در اروپا هم روی PS4 و هم روی PS5، بازی Among Us بوده است که گیمرهای کنسول‌های سونی استقبال فوق‌العاده‌ی از آن داشتند.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده