نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

اشاره به بازی جدید Street Fighter به‌مناسبت ۳۵ سالگی این سری

توییت‌های جدید اکانت‌های آمریکا و ژاپن شرکت کپکام به‌مناسبت ۳۵ سالگی سری استریت فایتر احتمالا به‌ معرفی بازی جدید این مجموعه اشاره می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و به‌مناسبت ۳۵ سالگی مجموعه‌ی Street Fighter در سال ۲۰۲۲، اکانت‌های آمریکا و ژاپن شرکت کپکام با نشر یک سری توییت برای بزرگداشت این رویداد که در ماه آگست سال ۲۰۲۲ اتفاق می‌افتد، ظاهرا به بازی بعدی استریت فایتر اشاره کرده‌اند. اکانت آمریکایی استریت فایتر با انتشار لوگوی جدید سری، متن زیر را نوشته است:

«این هم یک سالگرد جدید! به‌پاس تمامی نبردهای حماسی طی این ۳۵ سال، شلیک شدن گلوله‌های آتشین و آن رقابت‌های نمادین!»

لوگوی جدید سری استریت فایتر به‌ مناسبت ۳۵ سالگی این مجموعه

این درحالی است که توییتر ژاپنیِ کپکام با متنی بلندتر به‌استقبال هواداران و جشن ۳۵ سالگی استریت فایتر رفته است.

«سری استریت فایتر امسال ۳۵ ساله می‌شود. ما یک لوگوی جدید طراحی کرده‌ایم تا این سالگرد را با هواداران به‌اشتراک بگذاریم. لطفا منتظر پروژه‌‌های جدید مجموعه‌ی استریت فایتر باشید.»

اولین بازی از سری استریت فایتر در ‌آگست سال ۱۹۸۷ منتشر شد. دنباله‌ی این اثر با نام Street Fighter 2 با عرضه در سال ۱۹۹۱ توانست ژانر فایتینگ را متحول کند. کپکام در سال ۲۰۱۷ و به‌مناسبت سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه، بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection را عرضه کرد که هر ۱۲ نسخه‌ی آرکید این سری را کنار استریت فایتر 1، استریت فایتر 2، استریت فایتر 3 و بازی‌ Street Fighter Alpha در دسترس بازیکنان قرار می‌داد.

فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که در موعد ۳۵ سالگی این مجموعه، کپکام چه مواردی را برای طرفداران این سری ترتیب خواهد داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده