// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷

احتمال ساخت بازی Twisted Metal جدید در استودیو اختصاصی سونی

اندی رابینسون از رسانه VGC گزارش داد که استودیو Lucid Games دیگر سازنده‌ی بازی Twisted Metal جدید نیست.

چند ماه قبل شاهد انتشار گزارش‌هایی بودیم که می‌گفتند استودیو Lucid Games، سازنده‌ی بازی Destruction AllStars قرار است سازنده‌ی بازی Twisted Metal جدید باشد؛ اثری که ظاهرا قرار است در سال ۲۰۲۳ و همراه‌با سریال Twisted Metal از راه برسد تا این مجموعه را دوباره زنده کند. حالا اندی رابینسون، سردبیر معتبر رسانه ویدیوگیمز کرانیکل گفت که سونی استودیو سازنده‌ی بازی را عوض کرده است.

براساس گزارش جدید او اکنون یکی از استودیوهای بازی‌سازی فرست-پارتی (اختصاصی) پلی استیشن در اروپا وظیفه‌ی ساخت بازی Twisted Metal جدید را بر عهده دارد. استودیو Firesprite، گوریلا، استودیو Housemarque، مدیا مولکول، استودیو لندن و استودیو Nixxes Software، تیم‌های بازی‌سازی فرست-پارتی پلی استیشن در اروپا را تشکیل می‌دهند. البته که دفتر اصلی xDev هم در اروپا قرار دارد. ولی xDev در حقیقت یک تشکیلات بزرگ اختصاصی پلی استیشن سونی است که برای ساخت بازی‌های انحصاری با استودیوهای غیر فرست-پارتی همکاری می‌کند.

وال‌پیپری از مجموعه بازی Twisted Metal

یکی از منابع رابینسون به او گفت که احتمالا یکی از دلایل تغییر استودیو سازنده‌ی بازی Twisted Metal موردی نیست غیر از انتشار بررسی‌های منفی برای بازی Destruction AllStars. این اخبار بازی در زمانی منتشر شدند که نه‌تنها سونی چند روز قبل روی در حال ساخت بودن سریال Twisted Metal تاکید کرد، بلکه می‌دانیم آنتونی مکی قرار است بازیگر نقش اصلی آن اثر تلویزیونی باشد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش سم ویلسون/فالکون دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام استودیو پلی استیشن سونی در اروپا اکنون روی بازی Twisted Metal کار می‌کند؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده