// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۹

خرید شرکت Zynga توسط تیک-تو با پرداخت ۱۲.۷ میلیارد دلار

Zynga به‌عنوان یکی از شرکت‌های بسیار قدرتمند در صنعت بازی‌های موبایل اعلام کرد که به شرکت تیک-تو اینتراکتیو می‌پیوندد.

شرکت Take-Two پروسه‌ی خریداری شرکت Zynga را کلید زده است و برای این خرید حدودا ۱۲.۷ میلیارد دلار خرج خواهد کرد. تیک-تو اینتراکتیو صاحب سری بازی GTA، مجموعه بازی Red Dead Redemption، سری بازی NBA 2K، بایوشاک، مافیا، مجموعه بازی Civilization و چندین و چند بازی دیگر است. این غول دنیای ویدیوگیم که راک‌استار و شرکت 2K تنها بخشی از آن را تشکیل می‌دهند، حالا با خرید Zynga در صنعت بازی‌های موبایل هم به قدرت بسیار زیادی می‌رسد.

بازی FarmVille، بازی Words With Friends، بازی CSR Racing، بازی Empires & Puzzles، بازی Golf Rival، بازی Harry Potter: Puzzles & Spells و بازی Merge Dragons تنها برخی از آثار شناخته‌شده و سودآور Zynga هستند. این شرکت تبدیل به بخشی از تیک-تو اینتراکتیو می‌شود و در عین حال مدیرعامل آن تغییر نخواهد کرد. در همین حین تمام بخش‌های موبایلی شرکت Take-Two Interactive دیگر به‌عنوان بخشی از Zynga فعالیت خواهند کرد.

مدتی قبل شاهد تلاش شرکت Take-Two برای خرید کدمسترز بودیم و درنهایت الکترونیک ارتز موفق به خرید Codemasters شد. حالا تیک-تو با یک خرید ۱۲.۷ میلیارد دلاری نشان داد که همچنان می‌خواهد بزرگ‌تر و بزرگ‌تر از قبل شود. تیک-تو گفت که با خرید Zynga تبدیل به یکی از متنوع‌ترین و بزرگ‌ترین ناشرهای بازی موبایل خواهد شد. شرکت Zynga هم اعلام کرد که پیوستن به شرکت Take-Two می‌تواند بیش‌ازپیش به اهداف خود برسد و بزرگ‌تر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده