// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

اسنیک برروی Mecha در تصویر جدید بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

کونامی تصویری جدید از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را منتشر کرده است. در این تصویر شاهد Mecha‌ سواری اسنیک‌ هستیم. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آخرین ساخته‌ی کوجیما در شرکت کونامی محسوب  می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کونامی جدیدترین تصویر از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را رسما منتشر کرده است. هرچند ما نمی‌دانیم این تصویر از روی کدام پلتفرم بازی برداشته شده است اما این تصویر بخوبی جزئیات بالای بازی از نظر کیفیتی را به نمایش می‌گذارد. طراحی زیبای محیط بازی به همراه جزئیات خیره‌کننده‌ی شخصیت اسنیک و البته بافت دوست‌داشتنی محیط و به ویژه صخره‌ها از جمله نکاتی هستند که تصویر منتشره به ما می‌دهد.

به گفته‌ی سازندگان، بازی Metal Gear Online روی کنسول های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی  از ۱۶ بازیکن پشتیبانی می‌کند. این بازی در تاریخ ۱۰ شهریور ماه برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد شد. دارندگان رایانه‌های شخصی می‌بایست کمی بیشتر تا تاریخ ۲۴ شهریور ماه صبر کنند. کونامی اطلاعاتی را نیز در رابطه نسخه‌ی کاکتور The Phantom Pain منتشر کرده است که شما می‌توان آن را در زومجی مطالعه کنید.

به زودی و در تاریخ ۹ ژوئن اطلاعات و تصاویر بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

Metal Gear Solid 5 Phantom Pain

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده