نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۸

رضایت مدیر استودیو Bioware از روند تولید دراگون ایج 4 و مس افکت جدید

گری مک‌کی از بایوور با نشر یک پست جدید در بلاگ استودیو، روال تولید Dragon Age 4 و دنباله‌ی مس افکت را رضایت‌بخش توصیف کرد.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی یک پست جدید در بلاگ رسمی استودیو بایوور (Bioware) گری مک‌کی که مدیر عمومی تیم نام‌برده است، به پروسه‌ی رضایت‌بخش تولید بازی Dragon Age 4 و بازی Mass Effect جدید اشاره کرد. مک‌کی در این پست جدید نوشت: «ما سخت و متمرکز مشغول ساخت نسخه‌های جدید از سری مس افکت و دراگون ایج هستیم. من عملکرد فوق‌العاده‌ی هر دو تیم (تولیدکنندگان دراگون‌ایج و مس‌افکت) را می‌بینم».

پوستر کانسپت آرت بازی Mass Effect

مک‌کی در ادامه خاطرنشان می‌کند که نسخه‌ی جدید دراگون ایج یک بازی تک‌نفره و داستان‌محور تمام‌عیار خواهد بود. اثری که به‌قول مدیر عمومی بایوور، تجربه‌ای خاص است که اسکلت آن با «تکیه بر انتخاب‌های مهم بازیکن» شکل می‌گیرد. مک‌کی در ادامه سراغ مس‌افکت رفت و پیرامون آن اعلام کرد که در پوستر رسمی منتشر شده برای این اثر، حداقل پنج نکته‌ و غافلگیری پنهان وجود دارد که به‌ آینده‌ی فوق‌العاده‌ی این مجموعه اشاره می‌کنند.

گفتنی است که هر دو بازی برای پلتفرم‌های نسل ۹ توسعه می‌یایند و فعلا تاریخ انتشار دنباله‌ی مس‌‌افکت مشخص نشده است. این درحالی است که دنباله‌ی مس افکت برخلاف دراگون ایج 4، با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد. چرا که ساخت این اثر با موتور گرافیکی فراست‌بایت برای تیم تولید مشکل‌ساز شده بود. طبق آخرین اخبار موجود، بازی دراگون ایج 4 در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳ راهی پلتفرم‌های نسل ۹ خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده