// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

ابراز نارضایتی کاربران از کمبود محتوا Red Dead Online

در راستای توییت اخیر راک استار گیمز در مورد Red Dead Online، کاربران از نبود محتویات جدید در بازی ابراز نارضایتی کردند.

یکی از مواردی که موفقیت یا عدم موفقیت بازی‌های آنلاین را مشخص می‌کند، عرضه‌ی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی است که محتویات جدید و تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. راک استار گیمز (Rockstar Games) ازطریق بازی GTA Online این کار را به‌خوبی انجام داده است، اما آنطور که باید و شاید توجهی به Red Dead Online ندارد.

چندی پیش حساب کاربری توییتر راک استار گیمز با انتشار یک توییت اعلام کرد که کاربران Red Dead Online می‌توانند سال جدید میلادی را با جوایز درنظر گرفته‌شده در A Land of Opportunities و محتویاتی مثل Call to Arms و Gang Hideouts جشن بگیرند. این در حالی است که تعداد زیادی از محتویات Red Dead Online تقریبا دو سال قدمت دارند. به‌عبارتی، بیش از نیمی از بازی تشکیل‌شده از محتویات قدیمی است و راک استار گیمز محتویات جدیدی را دراختیار کاربران قرار نداده است.

ازاین‌رو کاربران متعددی در تعامل با توییت راک استار، نارضایتی خود را اعلام کردند و خواهان عرضه محتویات جدید شدند. نارضایتی کاربران با یک هشتگ به نام SaveRedDeadOnline همراه بود که تنها در یک روز بیش از ۱۰ هزار توییت را به‌دنبال داشت و تبدیل به یکی از هشتگ‌های ترند توییتر شد. برخلاف Grand Theft Auto Online که راک استار گیمز برای آن محتویات تازه‌ای را عرضه می‌کند، به‌نظر می‌رسد سازندگان فعلا موارد خاصی را برای Red Dead Online درنظر نگرفته‌اند.

حتی توییت سال نو و مربوط‌به دعوت از کاربران، تنها شامل پاداش‌های جدیدی می‌شود و محتوای تازه‌ای را در آن مشاهده نمی‌کنیم. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده چه واکنشی به بازخوردهای کاربران نشان می‌دهد و آیا بالاخره شاهد گسترش قابل‌توجه بازی Red Dead Online خواهیم بود یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده