نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸

بازگشت جف کیلی و رویداد Summer Game Fest در تابستان سال ۲۰۲۲

تابستان سال آینده رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ به‌میزبانی جف کیلی برگزار خواهد شد.

درحالی که مدت کمی از برگزاری رویداد گیم آواردز ۲۰۲۱ به‌میزبانی جف کیلی می‌گذرد، در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که جف کیلی تابستان سال ۲۰۲۲ با رویداد سامر گیم فست باز خواهد گشت. سامر گیم فست از جمله رویدادهایی بود که در دوران پاندمی کرونا و لغو برگزاری حضوری همایش‌هایی مثل E3، توانست حجم مهمی از رونمایی‌ها و اخبار فصل تابستان دنیای بازی را به‌بازیکنان و علاقه‌مندان مخابره کند.

درحالی که ساعاتی پیش خبر برگزاری آنلاین رویداد E3 2022 به‌صورت رسمی اعلام گردید، مشخص شد که تابستان سال ۲۰۲۲ دوباره شاهد بازگشت جف کیلی و رویداد سامر گیم فست خواهیم بود. با نزدیک شدن به‌موعد برگزاری رویداد، جزئیات بیشتر از شرکت‌کنندگان و زمان برگزاری این همایش اعلام خواهد شد. طی دو سال گذشته و با شناخته شدن بیشتر این رویداد، برگزاری سامر گیم فست دیگر به‌یک رویداد سالانه تبدیل شده و از همین رو، استودیوها و ناشرهایی برجسته تصمیم گرفتند تا در برگزاری این رویداد با جف کیلی همراه شوند.

باتوجه‌به‌ نمایش‌های سال ۲۰۲۱، به‌نظر شما در سامر گیم فست ۲۰۲۲ نمایش چه تریلرها و معرفی چه بازی‌هایی را خواهیم داشت؟ این را هم در نظر داشته باشید که ۲۰۲۲ از آن سال‌های جذاب از جهت انتشار بازی‌های بسیار بزرگ است و احتمال این می‌رود که سامر گیم فست ۲۰۲۲ نیز یکی از شلوغ‌ترین و پر سر و صداترین رویدادهایی باشد که جف کیلی برگزارشان می‌کند.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده