نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۴

پیوستن نویسنده Subnautica: Below Zero به تیم تولید بازی اسپایدرمن PS5

بریتنی.ام.موریس با سابقه‌ی کار روی داستان بازی Subnautica: Below Zero به‌تیم نویسندگان بازی Marvel's Spider-Man 2 پیوست.

بریتنی.ام.موریس که پیش‌تر روی داستان بازی Subnautica: Below Zero کار کرده بود حالا به‌تیم نویسندگان بازی Marvel's Spider-Man 2 پیوسته است. موریس پیش‌تر قصه‌ی بازی The Lost Legends of Redwall را هم نوشته بود و نکته‌ی جالب در کارنامه‌ی او،‌ نگاشتن قصه‌ی کامیک بوک Wings of Fury است که یک یپش‌درآمد برای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌حساب می‌آید. در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، موریس این موضوع را به‌شکل رسمی ازطریق صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد. وی در حساب توییتر خود چنین نوشت:

«خب؛ گفته بودم که در سال جدید اخبار مهمی برای شما خواهم داشت و حالا، بفرمایید! من به‌تیم اینسامنیاک گیمز پیوسته‌ام و اولین پروژه‌ی ما اسپایدرمن پلی استیشن 5 خواهد بود!».

موریس که پیش‌تر قصه‌ی کامیک‌بوک پیش‌درآمد مایلز مورالز را نوشته بود، قطعا آشنایی کافی را با این کاراکتر دارد و پیوستن او به‌پروژه‌ی اسپایدرمن 2 که قصه‌ی پیتر پارکر و مایلز را تعریف می‌کند، یک حرکت روبه‌جلو از سوی اینسامنیاک و موریس به‌حساب می‌آید. قصه‌ای که طبق گفته‌ی اعضای اینسامنیاک گیمز (از جمله صداپیشه‌ی کاراکتر ونوم در این بازی) بسیار تاریک و عظیم خواهد بود.

رمان‌های تحسین‌شده‌ی Slay و The Cost of Knowing هم از جمله آثار موریس هستند و اکنون روی رمان جدید The Jump هم کار می‌کند. بازی Marvel's Spider-Man 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۳ میلادی به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده