// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

عدم عرضه یوبیسافت پلاس برای پلی استیشن در آینده نزدیک

ظاهرا شرکت فرانسوی یوبیسافت برنامه‌ای برای عرضه‌ی سرویس یوبیسافت پلاس روی پلی استیشن در آینده نزدیک ندارد.

به‌تازگی یوبیسافت رسما اعلام کرد که به‌زودی کاربرهای ایکس باکس می‌توانند مثل گیمرهای PC با پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهانه تبدیل به مشترک سرویس +Ubisoft شوند. مشترک‌های یوبیسافت پلاس در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان می‌توانند بدون خرید جداگانه‌ی بازی‌های یوبیسافت، با اشتراک یوبیسافت پلاس سراغ تجربه‌ی آن‌ها بروند.

ازاین‌رو تعدادی از کاربران انتظار داشتند که در آینده شاهد عرضه‌ی این سرویس اشتراکی برای کاربران پلی استیشن هم باشیم، اما شاید یوبیسافت حداقل فعلا برنامه‌ای برای انجام این کار نداشته باشد. به‌تازگی سخنگوی شرکت Ubisoft به رسانه‌ی پوش اسکوئر اعلام کرد: «درحال حاضر ما چیزی برای به اشتراک‌گذاری در راستای عرضه‌ی این اشتراک برای سایر پلتفرم‌ها نداریم».

باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت در آینده چه سیاستی را در دستور کار قرار می‌دهد. آیا برای همیشه گیمرها فقط می‌توانند در کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های ایکس باکس سراغ خرید اشتراک یوبیسافت پلاس بروند؟ از دیگر اخبار حول یوبیسافت و مایکروسافت هم می‌توان به عرضه بازی Rainbow Six Extraction روی سرویس اشتراکی گیم پس اشاره کرد. مشترک‌های Xbox Game Pass و PC Game Pass می‌توانند در روز عرضه‌ی Extraction، جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی رینبو سیکس را تجربه کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده