// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴

E3 2022 به شکل حضوری برگزار نخواهد شد

اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) به شکل رسمی تایید کرد که در سال ۲۰۲۲ میلادی اصلا شاهد برگزاری حضوری E3 نخواهیم بود.

برخلاف وعده‌های قبلی داده‌شده و باتوجه‌به رشد دوباره‌ی پاندمی، ESA به‌عنوان برگزارکننده‌ی ای‌تیری در یک بیانیه اعلام کرد که امسال اصلا شاهد بازگشت آن در قالب یک رویداد حضوری نخواهیم بود. شوربختانه اکنون در نقاط مختلف دنیا، سویه‌ی امیکرون کووید ۱۹ بین مردم انتقال پیدا می‌کند و اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری تصمیم گرفت که سراغ برگزاری حضوری E3 نرود.

ما در سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد برگزاری حضوری E3 2019 بودیم. سپس در سال ۲۰۲۰ میلادی دیدیم که E3 به‌صورت کامل لغو شد و در سال ۲۰۲۱ میلادی یک ای‌تیری کاملا آنلاین را داشتیم. ESA در بیانیه‌ی رسمی خود نوشت: «باتوجه‌به خطرهای به وجود آمده برای سلامتی مردم باتوجه‌به کووید ۱۹ و تاثیر احتمالی که می‌تواند روی غرفه‌دارها و شرکت‌کنندگان داشته باشد، E3 در سال ۲۰۲۲ میلادی به شکل حضوری برگزار نخواهد شد. ما برای آینده‌ی E3 بسیار هیجان‌زده هستیم و اشتیاق اعلام جزئیات بیشتر در آینده‌ی نزدیک را داریم».

تازه رسانه IGN در یک گزارش اختصاصی ادعا کرد که هنوز برگزاری آنلاین E3 2022 هم قطعی نشده است. در حقیقت فعلا عده‌ای شک دارند که آیا اصلا امسال شاهد برگزاری E3 2022 خواهیم بود یا نه. ولی در هر حالت این رویداد اگر برگزار شود، کاملا آنلاین و غیرحضوری خواهد بود.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده