// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۲

عرضه احتمالی مولتی پلیر The Last of Us و ریمیک بازی اول تا چند ماه دیگر

براساس گزارش تام هندرسون، گویا پروسه‌ی ساخت ریمیک بازی The Last of Us و همین‌طور بازی مولتی پلیر جدید لست آو آس تقریبا به پایان رسیده است.

ظاهرا ریمیک بازی The Last of Us، بازی مولتی‌پلیر جدید The Last of Us و همین‌طور بازی The Last of Us Part II Director's Cut همگی در آستانه‌ی به پایان رساندن کامل دوران ساخت خود در استودیو ناتی داگ سونی هستند. تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی جهان بازی‌های ویدیویی نزدیک بودن عرضه‌ی ریمیک را اعلام کرد و سپس رسانه VGC هم از طرف خود گفت که گزارش هندرسون را تایید می‌کند. براساس این گزارش تازه که دو منبع معتبر و قابل جدی گرفتن دارد، شاید کار ساخت هر سه اثر تقریبا تمام شده باشد و آن‌ها می‌توانند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه شوند.

عده‌ای بر این اساس احتمال می‌دهند که ریمیک بازی The Last of Us و ریمستر بازی The Last of Us Part 2 کنار هم قرار می‌گیرند تا کالکشن کامل و به‌روزشده‌ی لست آو آس را به پلی استیشن 5 بیاورند؛ شاید شبیه به اتفاقی که به‌زودی با عرضه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves Collection روی کنسول PS5 برای مجموعه‌ی آنچارتد رخ می‌دهد. در این بین ممکن است مولتی‌پلیر جدید و بزرگ The Last of Us هم در تاریخ عرضه‌ی یکسان با نسخه‌ی PS5 کالکشن بازی‌های اصلی، به شکل Free to Play (رایگان) تقدیم کاربرها شود.

ناتی داگ می‌خواهد این بازی چندنفره‌ی جداگانه و خاص «در جاه‌طلبی و کیفیت مانند آثار داستان‌محوری باشد که تبدیل به امضا استودیو شده‌اند». در همین حین می‌دانیم که فصل نخست سریال The Last of Us به‌عنوان اثری از کریگ مازن و نیل دراکمن، به احتمال زیاد اواخر سال ۲۰۲۲ در شبکه HBO پخش می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده