// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹

جدایی دستیار کارگردان بازی Skull and Bones از تیم یوبیسافت

دستیار کارگردان بازی Skull and Bones از استودیو یوبیسافت سنگاپور جدا شد.

همان‌طور که می‌دانید مدیریت و توسعه‌ی بازی Skull and Bones برای یوبیسافت یک کابوس بوده است. این پروژه که ابتدا در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد، بارها و بارها تأخیر خورد. خروج اعضای سازنده از تیم، پخش شایعاتی در مورد ریبوت مجدد بازی و گزارش‌هایی مبنی بر وجود فرهنگ کاری سمی و تبعیض‌ در استودیو سازنده که منجر به برکناری مدیرعامل یعنی هوگ ریکور شدند، موارد گوناگونی هستند که گریبان‌گیر بازی Skull and Bones شرکت Ubisoft بوده‌اند. اکنون فرد تأثیرگذار دیگری هم از استودیو جدا شده است.

دو هفته پیش آنتوان هنری، دستیار کارگردان بازی Skull and Bones در لینکدین گفت که آخرین روز خود در استودیو یوبیسافت سنگاپور را سپری کرده است. وی پس از گذراندن تقریبا ۱۵ سال در یوببسافت و کار روی Skull and Bones (اول به‌عنوان طراح ارشد بازی و سپس در جایگاه دستیار کارگردان)، اعلام کرد که خیلی زود به سمت ماجراجویی‌های جدید هیجان‌انگیز می‌رود! از میان پروژه‌های دیگری که او روی آن‌ها کار کرده است، باید به بازی Assassin's Creed Valhalla و بسته‌ی الحاقی آن به اسم The Siege of Paris اشاره کرد.

حدودا هشت سال از شروع توسعه‌ی بازی Skull and Bones می‌گذرد و این پروژه تا ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی، ۱۲۰ میلیون دلار برای یوبیسافت هزینه داشته است. تام هندرسون پیش از این اطلاعات جالبی را در مورد سیستم پیشرفت، انواع کشتی‌ها، اکتشافات و موارد دیگر بازی فاش کرد. یوبیسافت در جدیدترین تأخیر گفت که بازی Skull and Bones در سال مالی ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده