// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۰

عرضه لاک ناخن مخصوص ایکس باکس با DLC برای هیلو اینفینیت

ایکس باکس در همکاری با OPI رسما لاک ناخن ویژه عرضه می‌کند که اگر آن را بخرید، صاحب DLCهای خاص در هیلو اینفینیت و Forza Horizon 5 می‌شوید.

شرکت OPI که در صنعت لاک ناخن شناخته‌شده است، سری جدیدی از لاک ناخن را با همکاری ایکس باکس مایکروسافت عرضه می‌کند. اگر خریدار این لاک‌ها باشید، مواردی را در بازی Halo Infinite و بازی Forza Horizon 5 به‌دست می‌آورید. لاک ناخن ویژه‌ی ایکس باکس در ۱۲ رنگ عرضه می‌شود و هرکدام از رنگ‌ها را که بخرید، در هیلو اینفینیت و بازی ریسینگ Forza Horizon 5 به DLC مربوط دسترسی پیدا می‌کنید تا همان رنگ را برای شخصی‌سازی زره یا ماشین خود داشته باشید. این دی‌ال‌سی‌های رنگی از تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) در دسترس تمام خریدارهای لاک‌های ناخن ویژه‌ی ایکس باکس قرار می‌گیرند.

در همین حین دسته‌ی رسمی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم با سه رنگ ویژه‌ی جدید عرضه می‌شود که می‌توان لاک ناخن مطابق آن‌ها را نیز خریداری کرد. لاک ناخن Quest for Quartz با رنگ گلی درخشان، لاک ناخن Pixel Dust با رنگ رز کرم، لاک ناخن Suzi is My Avatar با رنگ صورتی کرم، لاک ناخن Trading Paint با رنگ زردآلو، لاک ناخن Heart and Con-soul با رنگ قرمز زرشکی براق و لاک ناخن The Pass is Always Greener با رنگ سبز پاستل کرم تنها هفت مورد از این کالکشن ۱۲ رنگ را تشکیل می‌دهند.

سه رنگ رسمی جدید دسته ایکس باکس با الهام از لاک ناخن

لاک ناخن You Had Me at Halo با رنگ آبی کهکشانی درخشان، لاک ناخن Sage Simulation با رنگ سبز مریم‌گلی، لاک ناخن Can’t CTRL Me با رنگ آبی تخم پرنده‌ی سینه‌سرخ، لاک ناخن N00berry با رنگ کرم بنفش عمیق و لاک ناخن Achievement Unlocked با رنگ یاس بنفش هم عرضه می‌شوند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده