// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

دیسکورد در آستانه هماهنگی با پلی استیشن نتورک

ماه‌ها قبل سونی در دیسکورد سرمایه‌گذاری کرد و اکنون ظاهرا زمان اندکی تا ایجاد هماهنگی کامل بین پلی استیشن نتورک و این پلتفرم باقی مانده است.

ساعاتی قبل یک پست در صفحه‌ی ردیت رسمی Discord منتشر شد که لوگو PSN سونی را در دیسکورد نشان می‌داد. این آیکون در بخش Connections (اتصالات) نرم‌افزار دیسکورد قرار گرفته است و ظاهرا کاربر می‌تواند با آن بالاخره اکانت Discord و اکانت پلی استیشن نتورک خود را به هم متصل کند. در گذشته به‌صورت رسمی جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرد که دیسکورد در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۲  تقدیم گیمرهای پلی استیشن می‌شود.

فرد منتشرکننده‌ی عکس براساس سیستم عرضه‌ی آپدیت‌های Discord توضیح داد که وقتی او توانست این آیکون را ببیند، دیگر باید پذیرفت که آپدیت اضافه‌کننده‌ی آن به دیسکورد تقریبا آماده شده است. پس هر زمان امکان از راه رسیدن ناگهانی این آپدیت و ایجاد هماهنگی بین PlayStation Network و دیسکورد وجود دارد. گزارش جدید رسانه MP1st توضیح می‌دهد که شما پس از ایجاد هماهنگی بین دیسکورد و PSN می‌توانید همواره در اکانت Discord خود نشان دهید که مشغول تجربه‌ی کدام بازی روی پلی استیشن هستید.

باید تا زمان از راه رسیدن رسمی قابلیت‌ها صبر کرد تا ببینیم علاوه‌براین سطح ارتباط که بین دیسکورد و ایکس باکس هم برقرار شده است، این پلتفرم ارتباطی تا چه اندازه با PSN هماهنگ می‌شود. آیا مثلا به‌زودی می‌توانیم روی کنسول PS5 سراغ دانلود و اجرای نرم‌افزار دیسکورد برویم تا به‌سادگی ارتباط‌های صوتی و متنی را با تمام افرادی داشته باشیم که روی کامپیوتر یا موبایل از دیسکورد استفاده می‌کنند؟


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده