// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳

هیجان نیل دراکمن برای معرفی چند بازی در حال ساخت ناتی داگ

نیل دراکمن در کنفرانس CES 2022 سونی تاکید کرد که استودیو بازی‌سازی ناتی داگ همین حالا چند بازی در حال ساخت دارد.

به‌تازگی کنفرانس سونی در رویداد CES 2022 برگزار شد که می‌توانید آن را در کانال یوتیوب رسمی شرکت Sony به تماشا بنشینید. امسال جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در این مراسم به رونمایی از بازی Horizon Call of the Mountain برای پلی استیشن وی آر 2 پرداخت. اما وی تنها نماینده‌ی پلی استیشن در کنفرانس نبود. زیرا نیل دراکمن، یکی از دو رئیس ناتی داگ را هم در کنفرانس دیدیم. او مجددا روی در حال ساخت بودن چند بازی در این استودیو تاکید کرد.

وی پس از آن که توضیحاتی راجع به فیلم Uncharted داد و از هیجان خود برای ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به سریال The Last of Us گفت، پیام کوتاه و جذابی برای طرفدارهای استودیو بازی‌سازی ناتی داگ سونی داشت: «ما داریم [از صبر] می‌میریم تا اطلاعات بیشتری را درباره‌ی چند بازی در حال ساخت خود در ناتی داگ با شما به اشتراک بگذاریم».

دراکمن هنوز نگفته است که دقیقا این چند پروژه کدام بازی‌ها هستند. ولی ما می‌دانیم که ناتی داگ مشغول ساخت یک بازی آنلاین مولتی‌پلیرمحور بزرگ در جهان The Last of Us است و در آن سو مطابق گزارش چند ماه قبل بلومبرگ، ظاهرا ریمیک بازی The Last of Us هم برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. اما شایعات دیگر نشان دادند که احتمالا همزمان دراکمن روی یک بازی جدید در مجموعه‌ای تازه هم کار می‌کند و حتی در توضیحات صفحه‌ی توییتر از خود به‌عنوان سازنده‌ی «آن بازی بعدی/آینده» (!THAT future game) یاد کرده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده