نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳

شایعه: تولید بازی مخفی‌کاری مشابه متال گیر و Splinter Cell توسط پلی استیشن

شایعه‌ی جدیدی از چراغ سبز نشان دادن سونی به تولید یک بازی مخفی‌کاری جهان‌باز به گوش می‌رسد که المان‌های Metal Gear Solid و Splinter Cell را ترکیب می‌کند.

با استناد به تازه‌ترین شایعات راه‌یافته به اخبار بازی و بنابر ادعای Tidux، استودیوهای پلی استیشن به تولید یک بازی انحصاری اکشن مخفی‌کاری جهان‌باز جدید چراغ سبز نشان داده است که عناصر بازی Metal Gear Solid و بازی Splinter Cell را ترکیب می‌کند. البته Tidux یک اینسایدر بسیار معتبر نیست و برخی از صحبت‌های او درست و بعضی از ادعاهای وی اشتباه از آب درآمده‌اند. بنابراین فعلا نمی‌توان از صحت ادعای Tidux مطمئن بود.

در پیام ارسالی از Tidux در توئیتر می‌خوانیم: «یک بازی انحصاری اکشن مخفی‌کاری جهان‌باز چراغ سبز تولید دریافت کرده است و در استودیوهای پلی استیشن مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. تصور کنید که بازی Metal Gear Solid 5 با مجموعه بازی Splinter Cell در هم می‌آمیزند و می‌توانید هر طور که می‌خواهید به‌سراغ انجام مأموریت‌ها بروید؛ با سروصدای فراوان یا بدون اینکه حتی دیده شوید».

سری بازی Splinter Cell رسما با بازسازی نسخه‌ی اول دوباره باز خواهد گشت و اگر شایعه‌ی تولید یک بازی اکشن مخفی‌کاری توسط پلی استیشن رنگ واقعیت به خود بگیرد، مطمئنا باعث خوشحالی طرفدارهای این سبک خواهد شد. به‌علاوه، زمزمه‌هایی از ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater نیز به گوش می‌رسند که احتمالا از نظر بسیاری از گیمرها، یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه‌ی مخفی کاری متال گیر به‌حساب می‌آید. باز هم تأکید می‌کنیم که این موارد هنوز رسما تأیید یا تکذیب نشده‌اند و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده