نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴

اعلام تاریخ انتشار Shadow Warrior 3 در آینده نزدیک

استودیو Flying Wild Hog بار دیگر نوید اعلام تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی اول-شخص شوتر Shadow Warrior 3 در آینده‌ی نزدیک را به طرفدارها داد.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو فلایینگ وایلد هاگ از اعلام تاریخ عرضه بازی Shadow Warrior 3 در آینده‌ی نزدیک خبر داد که طرفدارها از مدت‌ها پیش در انتظار تجربه‌ی آن هستند. با اینکه این بازی اول-شخص شوتر دیوانه‌وار استودیو Flying Wild Hog باتوجه‌به نمایش‌های قبلی امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد، اما سؤالاتی در مورد تاریخ انتشار دقیق آن در ذهن بازیکن‌ها شکل گرفته است. این بازی در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۱ میلادی در نظر گرفته شده بود، اما چندی پیش تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. بااین‌حال هنوز معلوم نیست که این بازی چه زمانی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد که خیلی زود اوضاع تغییر می‌کند و نهایتا از تاریخ انتشار بازی Shadow Warrior 3 پرده برداشته می‌شود. استودیو Flying Wild Hog اخیرا با انتشار یک توئیت تأیید کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این بازی به‌همراه تاریخ دقیق عرضه‌ی آن از راه می‌رسد. البته عبارت «به‌زودی» بسیار سربسته و مبهم است و این اولین‌بار نیست که این توسعه‌دهنده و شرکت Devolver Digital از چنین عباراتی استفاده می‌کنند. بااین‌حال امیدواریم که زمان زیادی طول نکشد تا ما نهایتا بدانیم که بازی Shadow Warrior 3 چه زمانی به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابد.

بازی Shadow Warrior 3 در زمان عرضه در دسترس کاربرهای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد .باید منتظر ماند و دید که آیا تأخیر بازی به عرضه‌ی نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منجر خواهد شد یا گیمرها باید نسخه‌های نسل ۸ را در این پلتفرم‌ها تجربه کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده