// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲

فروش بازی Ghost of Tsushima از هشت میلیون نسخه فراتر رفت

سونی در جریان رویداد CES 2022 اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشته است.

Ghost of Tsushima را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ دانست که تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را دراختیار کاربران قرار داد. همچنین در سال گذشته بود که نسخه پلی استیشن 5 بازی هم در دسترس قرار گرفت تا کاربران نسل جدید پلتفرم پلی استیشن سونی، بتوانند تجربه‌ای روان‌تر و هیجان‌انگیزتر نسبت به گذشته را کسب کنند. این درحالی است که در جریان رویداد CES 2022، سونی اطلاعاتی را از میزان فروش بازی Ghost of Tsushima با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

به‌عبارتی تام راتمن، رئیس بخش اجرایی سونی پیکچرز اعلام کرد که بازی بسیار موفق استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) توانسته است بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که تا مارس ۲۰۲۱، بازی Ghost of Tsushima توانسته بود به ۶.۵ میلیون نسخه فروش برسد؛ آن هم زمانی‌که فهمیدیم این بازی سریع‌ترین فروش یک انحصاری اورجینال (غیر دنباله/غیر اقتباسی/غیر پیش‌درآمد/غیر ریبوت) پلی استیشن 4 را دارد.

دراین‌میان باید اشاره کرد که فروش بیش از هشت میلیون نسخه، آن هم برای یک بازی انحصاری و جدید که دنباله یا اثر اقتباسی محسوب نمی‌شود، اصلا دستاورد کوچکی نیست. انتظار می‌رود همچنان شاهد فروش بیشتر بازی Ghost of Tsushima باشیم. در همین حین سونی مراحل ساخت فیلم Ghost of Tsushima به کارگردانی چاد استاهلسکی را جلو می‌برد. استودیو بازی‌سازی ساکر پانچ پلی استیشن در توییتر از طرفدارها تشکر کرد.

نظر شما کاربران زومجی راجع به موفقیت بازی Ghost of Tsushima چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده