// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۳

پتنت جدید سونی برای پیشرفت مهارت گیمر در پلی استیشن 5

سونی به‌دنبال بالاتر بردن مهارت گیمرها با روش‌های خلاقانه است؛ تا کنسول PS5 به شما کمک کند که مشغول تمرین روی ضعف‌های بازی کردن خود شوید.

برخی مواقع گیمرها موقع تجربه‌ی یک بازی سخت به‌طور دقیق متوجه نمی‌شوند که دقیقا کدام کار را هنگام بازی کردن به شکل اشتباه انجام می‌دهند و مدام شکست می‌خورند. حالا سونی یک پتنت جدید ثبت کرده است که اگر واقعا شاهد پیاده‌سازی آن در کنسول PS5 باشیم، توانایی بالاتر بردن مهارت شما با ارائه‌ی آموزش‌های حساب‌شده را دارد. در حقیقت این پتنت به‌دنبال خلق یک مربی دیجیتالی برای بازیکن است که با بررسی عملکرد او، «بهتر بازی کردن» را به گیمر می‌آموزد. مثلا ما می‌توانیم با فعال کردن راهنمایی‌های صوتی یا تصویری آن موقع تجربه‌ی یک بازی خاص، روی نقاط ضعف خود در تجربه‌ی بازی کار کنیم و مهارت‌های خود در گیم‌پلی را بهبود ببخشیم.

این سیستم در حقیقت بازی کردن شما را به خوبی دنبال می‌کند تا اول بفهمد که کدام کارها را در گیم‌پلی خوب انجام می‌دهید و در انجام چه کارهایی شکست می‌خورید. سپس درک می‌کند که شما باید به‌عنوان گیمر برای تجربه‌ی آن بازی خاص، روی کدام مهارت خود کار کنید. حتی آن بخش‌هایی از بازی که شما در آن‌ها ضعف دارید، ضبط می‌شود تا سیستم بتواند دقیقا اشکالات شما در تجربه‌ی گیم‌پلی را درک کند و سپس آن‌ها را به شما نشان دهد.

البته که استفاده از این سیستم آموزشی کاملا اختیاری خواهد بود و گیمرها می‌توانند براساس سلیقه‌ی خود آن را فعال یا غیرفعال کنند. شاید خیلی از بازیکن‌ها بدشان نیاید که با چند تمرین حساب‌شده، در تجربه‌ی برخی از بازی‌ها بهتر شوند. یکی از جدیدترین پتنت‌های ثبت‌شده‌ی سونی که بالاخره استفاده‌ی واقعی شرکت از آن‌ها را دیدیم، فروش کاورهای رنگی رسمی برای دو طرف پلی استیشن 5 به هدف شخصی‌سازی این کنسول است.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده