// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۸

ساخت بازی Need for Speed Mobile توسط سازنده کالاف دیوتی موبایل

استودیوی TiMi با همکاری EA در حال ساخت یک بازی نید فور اسپید موبایلی جدید و جهان باز است که ظاهرا دارای نقشه‌ی بزرگی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیر تعدادی آگهی استخدامی در وب‌سایت شرکت چینی Tencent منتشر شده‌اند که اشاره می‌کنند استودیوی TiMi Studios و EA با همکاری یکدیگر مشغول ساخت یک بازی نید فور اسپید موبایلی جدید و جهان باز هستند که Need for Speed Online Mobile نام دارد و همان‌طور که از اسمش پیدا است، دارای بخش چندنفره است. درضمن به‌نظر می‌رسد که این بازی برپایه‌ی موتور آنریل انجین 4 توسعه پیدا می‌کند.

کاربران ردیت که برای اولین‌بار متوجه ساخته شدن Need for Speed Online Mobile شدند و آن را گزارش کردند، می‌گویند تنسنت به‌دنبال جذب افرادی در سمت‌های انیماتور سه‌بعدی، کارشناس طراحی، برنامه‌ریز گیم‌پلی و مدیر پروژه است و کسانی که استخدام می‌شوند، باید در دو استودیوی شانگهای و شنژن کار کنند. گفتنی است که این آگهی‌ها در اصل به زبان چینی منتشر شدند و وب‌سایت gamingonphone بعدا آن را به زبان انگلیسی ترجمه کرد.

در بخش شرح مسئولیت‌های یکی از این آگهی‌ها نوشته شده است که «فرد باید حالت‌های مختلف گیم‌پلی را برای یک بازی ریسینگ جهان باز بزرگ و موبایلی طراحی کند. فرد در این مسیر باید در تصمیم‌گیری قوی عمل کند و بتواند فعالیت‌هایی را که در فرایند تحقیق و توسعه در جریان است، پیگیری کند؛ فعالیت‌هایی که قرار است کیفیت بازی را ارتقا دهند و ارتباطات بین اعضای تیم توسعه را آسان‌تر کنند. علاوه‌براین، شخص استخدام‌شده موظف است دست به تحلیل داده‌های آماری بزند و براساس بازخوردها و داده‌هایی که در اختیار دارد، بازی را بهینه‌سازی کند.»

باتوجه‌به موارد گفته‌شده در آگهی‌ بالا، تقریبا مشخص است که بازی نید فور اسپید تنسنت و استودیوی TiMi در انحصار پلتفرم‌های موبایلی خواهد بود و یک نقشه‌ی بزرگ و جهان باز را برای گشت‌و‌گذار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. TiMi بیشتر به‌خاطر ساخت بازی‌هایی چون Call of Duty: Mobile و Pokémon Unite و Arena of Valor شناخته می‌شود که هر سه آن‌ها آثاری هستند که به‌طور خاص برای تجربه‌ روی دستگاه‌های قابل حمل مانند موبایل و تبلت طراحی شده‌اند.

بد نیست اشاره کنیم که Need for Speed Online Mobile ممکن است شباهت‌هایی به بازی Need for Speed: World داشته باشد که در سال ۲۰۱۰ برای پی سی منتشر شد و یک تجربه‌ی ریسینگ MMO را ارائه می‌داد. TiMi و EA فعلا هیچ‌یک ساخته شدن بازی را به‌صورت رسمی تایید نکرده‌اند. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه آگهی‌های استخدامی مربوط‌به ساخت نید فور اسپید آنلاین موبایل رسانه‌ای شده است، احتمال دارد که در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده