// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶

طراح ارشد داستان هیلو اینفینیت از استودیو سازنده بازی جدا شد

آرون لیند، طراح ارشد داستانی بازی Halo Infinite اعلام کرد که از 343 اینداستریز جدا شده است تا به شرکت Riot Games بپیوندد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آرون لیند، طراح ارشد داستان هیلو اینفینیت به‌تازگی خبر داد که از استودیو 343 اینداستریز مایکروسافت جدا شده است و به شرکت Riot Games، سازنده‌ی بازی League of Legends می‌پیوندد. او این خبر را به شکل جالب و خلاقانه‌ای در توییتر به اشتراک گذاشته است.

لیند دو کلیپ کوتاه از دو اپیزود انیمه‌ی سریالی نئون جنسیس اونجلیون را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت که بخش «آنچه در قسمت بعد خواهید دید» را نشان می‌دهد؛ با این تفاوت که او موضوع جدایی از 343 اینداستریز و ملحق شدن به رایت گیمز را در قالب زیرنویس این دو بخش به حالتی طنزآلود توضیح می‌دهد. لیند می‌گوید:

«یک خبر تلخ‌و‌شیرین را باید به شما اطلاع بدهم: از 343 اینداستریز می‌روم تا فرصت‌های شغلی جدیدی را در سال ۲۰۲۲ دنبال کنم. این تصمیم بسیار سختی برای من بود. هیلو اینفینیت یکی از دستاوردهای زندگی من است که برای همیشه به آن افتخار خواهم کرد. بسیار خوشحالم که توانستم در ساخت آن نقش داشته باشم.

می‌خواهم از همکاران عزیزم در 343 اینداستریز تشکر کنم که گذاشتند روی بهترین پروژه‌ی بازی‌سازی عمرم کار کنم؛ همچنین از تیم بی‌نظیر صداپیشه‌های هیلو اینفینیت ممنون هستم که سطح کیفی بازی را از تمام جهات ارتقا دادند. درنهایت از بازیکنان سپاس‌گزارم که ما را در این سفر دیوانه‌وار همراهی کردند. شما ۲۰۲۱ را برای من تبدیل به یک سال فوق‌العاده کردید».

لوگو Riot Games به شکل گرافیتی

لیند به بخش تحقیق و توسعه‌ی شرکت Riot Games ملحق شده است که وظیفه‌ دارد روی ایده‌های جدید بازی‌سازی کار کند. گفتنی است که رایت در اواخر سال ۲۰۲۱ دو بازی جدید یعنی The Ruined King و Hextech Mayhem را تحویل گیمرها داد و از دو بازی آینده‌ی خود نیز به نام‌های Conv/rgence و Song of Nunu رونمایی کرد.

لیند کار خود را در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، به‌عنوان نویسنده و سردبیر رسانه‌های ShackNews و Destructoid آغاز کرد. او بعدا در سال ۲۰۰۸ در سمت نویسنده‌ی محتوا به مجموعه بازی Gears of War پیوست و پس از آن شروع به نوشتن محتوای داستانی برای بازی‌های Gears of War 3 و Middle Earth: Shadow of Mordor کرد.

لیند همچنین به‌عنوان نویسنده‌ی ارشد در ساخت بازی Battleborne استودیوی Gearbox نقش داشت. بعد از آن بود که در نقش طراح داستانی روی بازی Guild Wars 2: Living World کار کرد. سپس به بانجی ملحق شد تا برای Destiny 2: Shadowkeep محتوای داستانی بنویسد. در درنهایت در اواسط سال ۲۰۱۹ به 343Industries پیوست.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ملحق شدن طراح ارشد داستانی Halo Infinite به Riot Games چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده