// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

بازی State of Decay 3 با آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد

استودیوی Undead Labs، سازنده بازی State of Decay 3 ظاهرا به‌تازگی یک استودیوی جدید در زمینه‌ی انیمیشن‌‌سازی با آنریل انجین 5 تأسیس کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربر توییتر به‌نام eXtas1stv به‌تازگی متوجه مورد جالبی در پروفایل لینکدین فردی به‌نام سایمن شر شده است. شر در ساخت دمو قابل بازی The Matrix Awakens که برپایه‌ی موتور آنریل انجین 5 توسعه داده شد، به‌عنوان مشاور فنی بخش انیمیشن حضور داشت و حالا در حساب لینکدین خود اشاره کرده است که برای Undead Labs، سازنده‌ی مجموعه بازی State of Decay، مشغول تأسیس یک استودیوی جدید در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا است.

مجموعه بازی State of Decay

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، این استودیوی جدید قرار است برای آندد لبز و دیگر استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس، انیمیشن‌هایی با استفاده از آنریل انجین 5 توسعه دهد. شر مسئولیت جدید خود را این‌گونه تشریح می‌کند: «تأسیس یک استودیوی جدید برای مایکروسافت تحت نظارت آندد لبز که قرار است وظیفه‌ی کارگردانی انیمیشن و کار روی تکنولوژی انیمیشنی را در آنریل انجین 5 برعهده داشته باشد و علاوه‌بر Undead Labs، سازنده‌ی State of Decay 3، همکاری خود را با دیگر استودیوهای ایکس باکس در زمینه‌ی تکنولوژی انیمیشنی گسترش خواهد داد.»

این موضوع نشان می‌دهد که بازی State of Decay 3 با آنریل انجین 5 در دست ساخت است. همچنین این می‌تواند به این معنا باشد که استودیوی تازه تنها با آندد لبز کار نخواهد کرد و قرار است در ساخت بازی‌ها به استودیوهای دیگر ایکس باکس نیز کمک کند. درکل به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت تمایل دارد بیش‌ازپیش روی آنریل انجین 5 و ابزارهای انیمیشن‌سازی قدرتمند آن سرمایه‌گذاری کند تا احتمالا بتواند بازی‌هایی با کیفیت دمو قابل بازی ماتریکس را در چند سال آینده به گیمرها تحویل دهد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تأسیس یک استودیوی متخصص در کار با آنریل انجین 5 توسط مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Era
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده