// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸

اضافه شدن چند اسکین با تم سریال Cobra Kai به فورتنایت

اپیک گیمز به مناسبت پخش فصل چهارم سریال Cobra Kai، چند اسکین و یک اموت با تم این سریال رزمی را برای بازی فورتنایت معرفی کرده است.

سریال Cobra Kai کار خود را از یوتیوب شروع کرد، اما در مدت‌زمان کمی توانست توجه نتفلیکس را به خود جلب کند و حالا مدتی پیش فصل چهارم سریال کبرا کای از شبکه نتفلیکس پخش شد. حالا اپیک گیمز به مناسبت جدیدترین فصل کبرا کای، رویدادی کوچکی را ترتیب داده و چند اسکین کاراکتر را با تم این سریال رزمی و کمدی به Fortnite اضافه کرده است. کلیپ کوتاهی نیز برای معرفی این اسکین‌ها منتشر شده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

البته هیچ‌یک از شخصیت‌های واقعی سریال به فورتنایت نیامده‌اند، ولی بازیکنان می‌توانند یونیفرم‌های مدارس مختلف کاراته را که در Cobra Kai به نمایش درمی‌آیند، تن کاراکتر خود در بازی کنند؛ مدارسی مانند خود کبرا کای و میاگی دو دوجو که توسط دنیل لاروسو، پروتاگونیست فیلم کاراته کید اداره می‌شود. علاوه‌بر اسکین‌ها، گیمرها می‌توانند اموت Crane Kick را به‌دست آورند. این Emote شبیه‌به همان حرکت معروفی است که لاروسو در صحنه‌های پایانی فیلم اول کاراته کید روی شخصیت جانی لاورنس اجرا می‌کند و با ناک‌اوت کردن او، به پیروزی می‌رسد.

همچنین سریال Cobra Kai برای فصل پنجم نیز تمدید شده است. شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی اسکین‌های کبرا کای بازی فورتنایت با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده