// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸

رضایت سگا از فروش ۲.۸ میلیون نسخه‌ای مجموعه یاکوزا در پلتفرم PC

شرکت سگا اعلام کرد که قسمت‌های مختلف سری بازی Yakuza در مجموع روی کامپیوترهای شخصی به حدودا ۲.۸ میلیون نسخه فروش رسیدند.

مجموعه‌ی یاکوزا مدام در حال تلاش برای گسترش جامعه‌ی مخاطب‌های خود است و برنامه‌های سازندگان برای دستیابی به این هدف تا حد خوبی جواب داده‌اند. زیرا فروش یاکوزا روی پی سی به حدودا ۲.۸ میلیون نسخه رسید. این سری بازی که گاهی فقط در ژاپن عرضه می‌شد یا در انحصار زمانی طولانی‌مدت قرار داشت، حالا روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس مخاطب‌ها قرار دارد. اکنون سگا به نقطه‌ای رسیده است که هر قسمت اصلی یا فرعی مجموعه بازی Yakuza را روی حداکثر پلتفرم‌های ممکن و همزمان در نقاط مختلف جهان عرضه می‌کند.

برای نمونه بازی Yakuza 3 در سال ۲۰۰۹ میلادی فقط برای پلی استیشن و آن هم فقط در ژاپن منتشر شد. اکنون شما روی کنسول‌های روز ایکس باکس مایکروسافت، پلی استیشن سونی و صدالبته کامپیوترهای شخصی می‌توانید به آسانی آن را در هر نقطه‌ای از دنیا با خرید Yakuza Remastered Collection تجربه کنید.

سگا به‌طور ویژه تاکید داشت که بازی Yakuza: Like a Dragon، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی توانست عملکرد قدرتمندی از نظر فروش در کامپیوترهای شخصی داشته باشد. همان‌گونه که گفته شد حالا می‌دانیم همه‌ی بازی‌های یاکوزا (قسمت‌های اصلی، هر دو قسمت اسپین-آف Kiwami و Yakuza: Like a Dragon که مجموعه را وارد دوران تازه‌ای کرده است) روی هم به حدودا ۲.۸ میلیون نسخه فروش در پلتفرم PC رسیدند. باتوجه‌به صحبت‌های سگا به نظر می‌رسد که بخش قابل توجهی از این فروش به بازی تحسین‌شده‌ی Yakuza: Like a Dragon اختصاص دارد که همزمان روی پلتفرم‌های مختلف از جمله کامپیوتر در همه‌ی کشورها عرضه شد.

در این بین نباید فراموش کرد که هیچ‌کدام از قسمت‌های سری اسپین-آف جاجمنت (بازی Judgment و بازی Lost Judgment) متاسفانه هنوز روی کامپیوترهای شخصی عرضه نشده‌اند. به‌لطف موفقیت یاکوزا روی پلتفرم PC سگا باور دارد که عمر مفید این مجموعه افزایش پیدا کرده است.


منبع PCGamesN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده