// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

شرکت AMD: سال ۲۰۲۲ زمان خوبی برای کنسول های نسل ۹ خواهد بود

لیسا سو، مدیرعامل AMD به‌تازگی اعلام کرد که ۲۰۲۲ سال خوبی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 خواهد بود.

یک سال از عرضه کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی می‌گذرد و همچنان شاهد کمبود این کنسول‌ها در بازار جهانی هستیم. کمبود قطعات ساخت از جدی‌ترین مواردی است که باعث شده تا شاهد کمبود پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس باشیم. بااین‌حال فروش خوب این کنسول‌ها سبب شده تا مدیرعامل AMD در سؤال و جواب اخیر سرمایه‌گذاران به آینده پلتفرم‌های نسل ۹ خوش‌بین باشد.

لیسا سو، مدیرعامل AMD به‌تازگی در مورد فروش خوب پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس صحبت کرد و انتظار دارد که در سال جاری میلادی هم رشد این آمار موفقیت آمیز را ببینیم. سپس اوضاع در سال ۲۰۲۳ بهتر خواهد شد.

وی دراین‌باره می‌گوید «من فکر می‌کنم که بازار کنسول در نگاه کلی به این نسل از کنسول‌ها، عالی بوده است. منظورم این است که اگر شما به قدرت این دوره از کنسول‌ها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که وارد دومین سالی شده‌ایم که تقاضا برای خرید آن‌ها بسیار بالا است. ما محصولات متعددی را به بازار فرستاده‌ایم. ازاین‌رو، تقاضای بالا نشان‌دهنده این است که مایکروسافت و سونی در این چرخه از کنسول‌ها محصول خاصی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. ما همچنان افزایش تولید خود را ادامه خواهیم داد و انتظار داریم که موفقیت کنسول‌ها [از نظر فروش و درآمد] در سال ۲۰۲۲ همچنان افزایش پیدا کند».

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد حداکثر میزان فروش کنسول‌ها در یک چرخه (نسل) افزود «اگر به یک چرخه از کنسول‌ نگاه کنید، متوجه می‌شوید که چهارمین سال عرضه، سالی است که بیشترین درخواست و آمار موفق را تجربه خواهد کرد. ازاین‌رو انتظار می‌رود در ۲۰۲۳ شاهد بهترین عملکرد کنسول‌های این نسل از نظر فروش و درآمد باشیم».

بااین‌حال AMD و اکثر سایت‌های تولید کننده قطعات کامپیوتری و سخت‌افزار، اعلام کرده‌اند که در سال ۲۰۲۲ هم شاهد کمبود چیپ‌ها خواهیم بود و حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که کنسول‌های نسل نهمی چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده