// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

پخش تریلر نسخه PS4 و ایکس باکس وان Dying Light 2 در آینده نزدیک

مدیر روابط عمومی تک‌لند در توییتر اعلام کرد که تریلر گیم‌پلی نسخه نسل هشتمی بازی Dying Light 2 به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

زمان زیادی تا پخش تریلر نسخه‌ی نسل ۸ دایینگ لایت 2 باقی نمانده است. پس از مدت‌ها انتظار، بازی Dying Light 2 بالاخره در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (چهار فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. همچنین کاربران نینتندو سوییچ هم می‌توانند به نسخه سرویس ابری این بازی دسترسی پیدا کنند.

بااین‌حال موردی که کاربران نسل هشتم به‌دنبال آن هستند، عملکرد بازی روی این کنسول‌ها است و وجود یک تریلر می‌تواند بیش‌ازپیش آن‌ها را با کیفیت Dying Light 2 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آشنا کند. در همین راستا مدیر روابط عمومی تک‌لند، در توییتر اعلام کرد که به‌زودی شاهد یک نمایش از گیم‌پلی دایینگ لایت 2 برای پلتفرم‌های نسل هشتم خواهیم بود.

متاسفانه تاریخ دقیق پخش تریلرهای نسخه‌ی نسخه‌ی نسل هشت بازی Dying Light 2 را نمی‌دانیم و تنها مشخص شد که در ماه ژانویه (از حالا تا اوایل بهمن ماه) شاهد این نمایش خواهیم بود. از آن‌جایی که با یک محصول میان‌نسلی روبه‌رو هستیم، همیشه اجرای بازی روی پلتفرم‌های نسل قبل موردی است که کاربران را نگران می‌کند. زیرا تابه‌امروز موارد مختلفی را مشاهده کرده‌ایم که از نظر عملکرد، روی پلتفرم‌های حال حاضر به‌خوبی اجرا می‌شدند، اما روی پلتفرم‌های نسل قبل عملکرد مناسبی نداشتند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده