// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۲

اسکین جدید بلک ویدو برای بازی Marvel's Avengers تایید شد

استودیو کریستال داینامیکس به‌تازگی اسکین جدیدی را برای کاراکتر بلک ویدو به فروشگاه بازی Marvel's Avengers اضافه کرده است.

بازیکن‌ها دیده‌اند که تابه‌امروز استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده بازی Marvel's Avengers، اسکین‌هایی نظیر هاوک‌آی از سریال شبکه دیزنی پلاس و اسکین بلک ویدیو از فیلم Avengers: Infinity War را به بازی اونجرز اضافه کرده است. این در حالی است که به‌تازگی اسکین دیگری راهی این بازی شد.

اخیرا حساب کاربری توییتر Marvel's Avengers با انتشار یک توییت اعلام کرد که هم‌اکنون اسکین جدید بلک ویدیو با محوریت جهان سینمایی مارول در فروشگاه بازی قرار گرفته است. ازاین‌رو کاربران با پرداخت ۱۴۰۰ کردیت (قیمت اسکین‌های پرمیوم بازی Marvel's Avengers که معادل ۱۴ دلار است)، می‌توانند اسکین بلک ویدیو را خریداری کنند. نکته جالب این است که در گذشته اسکین رنگ سفید بلک ویدیو با اقتباس از فیلم Black Widow در دسترس کاربران قرار گرفته بود و حال شاهد اسکین مشکی وی هستیم که در نیمی از فیلم‌ها، ناتاشا از این لباس استفاده کرد.

البته که کریستال داینامیکس تابه‌حال اسکین‌های متعددی را عرضه کرده و موارد ذکرشده، تنها بخشی از آن‌ها هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده