// شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

سازنده سابق Call of Duty: این بازی از پایه نیازمند بازسازی است

رابرت بولینگ که در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ نقش قابل توجهی در استودیو Infinity Ward و سری Call of Duty داشت، از نیاز این بازی به تغییر اساسی نسبت به امروز می‌گوید.

یکی از اعضای ارشد سابق تیم ساخت چند بازی Call of Duty باور دارد که این مجموعه دیگر با تکرار کارهای قبلی خود قرار نیست به جایی برسد و باید دوباره از ابتدا زنده شود. در حقیقت رابرت بولینگ در پاسخ به یک توییت که از وضعیت بد مجموعه می‌گفت، نظر خود را اعلام کرد: «اکنون زمان بازسازی از پایه فرا رسیده است. ما به کاری فراتر از تکرار نیاز داریم و محتاج زنده کردن مجدد آن هستیم. هسته‌ی گیم‌پلی باید در مرکز توجه [سازندگان] باشد؛ نه برنامه‌ی زمانی آن‌ها برای ارائه‌ی محتوای بیشتر.

ما عادت داشتیم که با بازیکن‌های خود مثل اعضای جامعه‌ی Call of Duty برخورد کنیم؛ نه اینکه آن‌ها را فقط به چشم مشتری ببینیم. ما آن‌ها را در پروسه‌ی ساخت بازی دخالت می‌دادیم تا به جزئیات نقشه واکنش نشان دهند؛ نه اینکه بفهمیم در بازار چه خبر است».

بولینگ که سال‌ها در اینفینیتی وارد فعالیت کرد و نقش قابل توجهی در ساخت چند بازی Call of Duty داشت، حالا در استودیو Midnight Society کار می‌کند؛ تا ظاهرا به ساخت یک بازی AAA مولتی‌پلیر جدید بپردازد. این استودیو جدید که Dr. Disrespect هم نقش بزرگی در آن دارد، میزبان بازی‌سازهای مختلفی همچون کوئین دلهویو شده است؛ یکی از سازندگان هیلو اینفینیت که اکنون به‌عنوان کارگردان بازی استودیو Midnight Society شناخته می‌شود.

بازی Call of Duty: Vanguard جدیدترین نسخه‌ی عرضه‌شده از این مجموعه است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد از راه رسیدن بازی Modern Warfare جدید باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده