// جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹

احتمال اضافه شدن شی هالک به بازی Avengers

کریزیا باهوس، صداپیشه سریال Arcane ممکن است وظیفه صداپیشگی She-Hulk را در بازی Marvel’s Avengers برعهده داشته باشد.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، یک کاربر توییتر به نام Miller به‌تازگی ادعا کرده است که کریزیا باهوس صداپیشگی شخصیت جنیفر والترز ملقب به She-Hulk را در بازی Marvel’s Avengers برعهده دارد. گفتنی است که باهوس در سریال Arcane: League of Legends صداپیشگی شخصیت Ximena را بر عهده داشت. همچنین Miller قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی War for Wakanda بازی اونجرز، به ‌درستی فاش کرده بود که کریستوفر جاج، صداپیشه‌ی کریتوس در God of War کار صداپیشگی کاراکتر بلک پنتر را انجام می‌دهد.

باهوس ضمن اشاره به توییت Miller، از حساب شخصی خود یک توییت دیگر منتشر کرد و در آن تصویری از یک قلب سبزرنگ را به اشتراک گذاشت که تداعی‌کننده‌ی رنگ پوست هالک است. البته باهوس توییت مذکور را در حال حاضر حذف کرده است که می‌تواند به‌خاطر واکنش احتمالی کریستال داینامیکس یا اسکوئر انیکس باشد. همچنین توییت باهوس خود می‌تواند نشانگر این باشد که او احتمالا در نقش شی هالک به صداپیشگی خواهد پرداخت و باید ببینیم چه زمانی این موضوع رسمی خواهد شد. البته مانند همیشه باید درنظر داشت که این خبر از منبعی رسمی منتشر نشده است و بهتر است تا زمان اعلام رسمی آن منتظر بمانیم.

کاراکترهای بازی Marvel's Avengers

اسکوئر انیکس اخیرا در جریان جلسه‌ی ارائه گزارش سالیانه‌ی خود به این موضوع اذعان کرد که واکنش گیمرها به Marvel’s Avengers «ناامیدکننده» بوده است و این بازی «به درجه‌ای از موفقیت که سازندگان دوست داشتند اتفاق بیفتد، دست پیدا نکرد.» سوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس که درمیان سهام‌داران این شرکت ژاپنی صحبت می‌کرد، سرویس‌محور بودن بازی اونجرز را هدفی «بلندپروازانه» خواند. او گفت اسکوئر انیکس «باید روش‌هایی را در زمینه‌ی طراحی بازی‌ انتخاب کند که با ویژگی‌ها و سلایق منحصر‌به‌فرد تیم‌های بازی‌سازی این شرکت مطابقت داشته باشد.» ماتسودا در عین حال تاکید کرد که اسکوئر انیکس از ساخت بازی‌های سرویس‌محور دست نمی‌کشد.

وی در این خصوص توضیح داد: «چالشی که ما با ساخت اونجرز متقبل شدیم، نتیجه‌ی خوبی نداد. اما اطمینان داریم که رویکرد خود را در خصوص ساخت بازی‌های سرویس‌محور در آینده ادامه می‌دهیم و آن را گسترش خواهیم داد؛ چون کل صنعت بازی دارد به سمت سرویس‌محور شدن پیش می‌رود. اینکه چگونه قرار است از ویژگی‌های بازی‌های سرویس محور استفاده کرده و تجربه‌های ویدیو گیمی جدیدی خلق کنیم، سؤال مهمی است که در آینده به آن پاسخ خواهیم داد.»

کریستال داینامیکس چندوقت پیش به‌دنبال انتقاد گیمرها مجبور شد آیتم‌های پولی افزایش XP را از بازی Marvel’s Avengers حذف کند. چیزی که بازیکنان را ناراحت کرد، این بود که سازندگان پیش از این قول داده بودند اونجرز هیچ‌وقت میزبان خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهد بود و اصطلاحا به یک بازی Pay-to-Win تبدیل نمی‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال اضافه شدن شی هالک به بازی Marvel’s Avengers چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده