نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

عرضه آپدیت بزرگ جدید بازی Genshin Impact تا چند روز دیگر

استودیو MiHoYo از انتشار آپدیت بزرگی برای Genshin Impact در نخستین روزهای سال ۲۰۲۲ میلادی خبر داد که محتوای زیادی را برای بازی به‌ارمغان می‌آورد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو MiHoYo اعلام کرد که سال جدید میلادی را با به‌روزرسانی بزرگی برای بازی اکشن نقش‌آفرینی Genshin Impact آغاز خواهد کرد. نسخه‌ی ۲.۴ با نام Fleeting Colors in Flight در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۰ (۵ ژانویه ۲۰۲۲) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و فستیوال Lantern Rite را به‌همراه جوایز، منطقه، دشمنان و دو کاراکتر قابل بازی جدید برای بازی Genshin Impact به‌ارمغان می‌آورد.

رویداد سالانه‌ی Lantern Rite امکان دریافت رایگان کاراکتر ۴ ستاره‌ی Liyue را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد و دوباره فرصتی برای کسب جوایز «نفیس» را پیش پا آن‌ها می‌گذارد. منطقه‌ی جدید بازی Genshin Impact با نام Enkanomiya شناخته می‌شود؛ ویرانه‌های یک تمدن باستانی زیر آب که گیمرها می‌توانند در آن به کاوش بپردازند.

استودیو میهویو درباره‌ی این منطقه نوشت: «منطقه‌ی انکانومیا برخلاف سایر جزایر اینازوما یک جزیره‌ی شناور بزرگ است که در زیر اقیانوس قرار دارد و دائما توسط Abyss یا مغاک فرسایش می‌یابد. اجداد مردم جزیره‌ی واتاتسومی زمانی در آن‌جا زندگی می‌کردند و ویرانه‌های یک تمدن باستانی را به‌جا گذاشتند که قدیمی‌تر از بقایای باستانی دیگری است که در خشکی یافت می‌شوند. بازیکن‌ها با حل پازل‌ها و کاوش در اعماق منطقه‌ی پنهان Enkanomiya که روز و شب در آن معنایی ندارد، راهی برای استفاده از Dainichi Mikoshi، خورشید ساختگی تمدن باستانی پیدا می‌کنند».

منطقه‌ی Enkanomiya با دشمنان خطرناک جدیدی همراه است، اما بازیکن‌ها همراهانی تازه برای مقابله با تهدیدات خواهند داشت. دو شخصیت قابل بازی جدید نیز Shenhe پنج ستاره و Yun Jin چهار ستاره هستند. کاراکتر Shenhe از قدرت Cryo استفاده می‌کند و با مهارت اصلی خود می‌تواند Element Skillها و میزان آسیب اعضای گروه مجاور را افزایش دهد. از آن طرف کاراکتر Yun Jin به قدرت Geo Vision مجهز است و می‌تواند حملات عادی هم‌تیمی‌ها را تقویت کند.

به‌روزرسانی نسخه‌ی ۲.۴ بازی Genshin Impact همچنین بازی‌ها، غرفه‌ها، فروشنده‌ها و جشنواره‌های دیگری را به منطقه‌ی Liyue Harbor می‌آورد. بازی Genshin Impact درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، اندروید و iOS قابل تجربه است و در زمانی نامعلوم به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده