// جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۶

انتخاب افسانه زلدا به عنوان بهرین بازی تمام ادوار در نظرسنجی شبکه ژاپنی

بنابر یک نظرسنجی‌ که ۵۰ هزار نفر از مخاطبان کانال TV Asahi به آن پاسخ دادند، The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی تاریخ است.

به‌گفته‌ی بیش از ۵۰ هزار نفر که در نظرسنجی اخیر TV Asahi برای انتخاب ۱۰۰ بازی برتر تمام ادوار رای دادند، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی ساخته‌شده تا به امروز است. در تاریخ ۶ دی ماه، کانال تلویزیونی ژاپن یک برنامه‌ی ویژه‌ی سه ساعتی پخش کرد تا نتیجه‌ی نظرسنجی را اعلام کند.

از ۱۰۰ بازی موجود در فهرست، چند بازی جالب و غیر منتظره دیده شدند. بازی Ghost of Tsushima از استودیو Sucker Punch در جایگاه ۶۶ قرار گرفت و بازی Minecraft رتبه ۲۰ را به خود اختصاص داد. بازی Persona 5 و بازی Persona 5 Royal در این فهرست به ترتیب در رتبه‌های ۴۲ و ۹۳ قرار گرفتند. با اینکه Animal Crossing: New Horizons در سال گذشته عرضه شد، این بازی به‌عنوان چهارمین بازی برتر همه‌ی ادوار توسط بینندگان TV Asahi انتخاب شد.

قرارگیری فاینال فانتزی 7 در رتبه‌ی سوم، بازی Chrono Trigger در رتبه‌ی ۸، بازی Undertale در رتبه‌ی ۱۳، بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater در رتبه‌ی ۱۸، تتریس در رتبه‌ی ۲۵، بازی Resident Evil در رتبه‌ی ۳۲ و بازی Dark Souls 3 در رتبه‌ی ۳۹ نیز توجه برخی از دنبال‌کنندگان اخبار بازی را به خود جلب می‌کند.

شما می‌توانید فهرست کامل «۱۰۰ بازی برتر تاریخ به انتخاب مخاطب‌های شبکه TV Asahi ژاپن» را در سایت منبع خبر یعنی رسانه Game Informer مشاهده کنید.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده