// پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

حل مشکل سرورهای فورتنایت پس از هشت ساعت خاموشی

پس از آن که گیمرها به مدت هشت ساعت با مشکلات مختلفی در بازی Fortnite دست‌وپنجه نرم کردند، اپیک گیمز توانست شرایط را به حالت عادی بازگرداند.

بازیکن‌های فورتنایت حدودا هشت ساعت با مشکلات مختلف روبه‌رو شدند؛ عدم امکان ورود درست به اکانت، ایرادهای مختلف در شکل‌گیری هر رقابت بتل رویال و موارد دیگر. خوش‌بختانه اکنون مشکلات برطرف شده‌اند. بازی Fortnite اپیک گیمز که حالا در چپتر سوم خود قرار دارد، بدون شک یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های بسیاری از مردم دنیا محسوب می‌شود. شرکت Epic Games هم طبیعتا دوست ندارد آن‌ها برای مدت‌زمان طولانی فقط از مواجهه با ارورها خسته شوند؛ مخصوصا اکنون که به خاطر همکاری اپیک گیمز با سونی و مارول برای کراس‌اور فیلم Spider-Man: No Way Home، تعداد بسیار زیادی از بازیکن‌ها مشغول تار زدن با مرد عنکبوتی هستند.

اپیک گیمز پس از آن که به‌صورت رسمی اعلام کرد مشغول بررسی مشکلات است، بالاخره به گیمرها خبر داد که ایرادها برطرف شده‌اند؛ تا آن‌ها دوباره بتوانند در پلتفرم‌های متفاوت مشغول تجربه‌ی فورتنایت شوند. شما می‌توانید روی کامپیوترهای شخصی (مک و ویندوز)، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، iOS و اندروید به تجربه‌ی بازی Fortnite بپردازید.

کاپیتان آمریکا، گوست رایدر، تور و آیرون من تنها برخی از کاراکترهای اضافه‌شده به فورتنایت هستند. شخصیت Foundation با بازی راک (دوئین جانسون) هم توجه عده‌ای را به خود جلب کرده است. بازیکن‌ها برای تکمیل بتل پس تا اوایل ماه مارچ فرصت دارند. در این بین انتظار می‌رود بازی Fortnite پیش از به پایان رسیدن نخستین فصل چپتر ۳ هم سورپرایزهایی برای گیمرها داشته باشد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده