// چهار شنبه, ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

پرسونا در میان بازی های ژانویه 2022 پلی استیشن پلاس

شرکت سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که مشترک‌های پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ به کدام بازی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازی Dirt 5، بازی Deep Rock Galactic و بازی Persona 5 Strikers از تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی) در دسترس تمام مشترک‌های سرویس PlayStation Plus سونی قرار می‌گیرند. شما تا پایان ماه ژانویه می‌توانید با اشتراک پلاس، این بازی‌ها را به اکانت خود اضافه کنید.

اگر بازی‌ها در زمان مشخص به اکانت شما اضافه شوند دیگر برای همیشه هر زمان که مشترک پلی استیشن پلاس باشید، توانایی دانلود و اجرا آن‌ها روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را خواهید داشت. فهرست بازی‌های این ماه پلاس استیشن پلاس سونی چند روز قبل فاش شد و حالا می‌بینیم که اطلاعات لورفته کاملا درست از آب درآمده‌اند.

بازی های پلی استیشن پلاس ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی

افراد علاقه‌مند به بازی‌های ریسینگ احتمالا نمی‌خواهند فرصت تجربه‌ی بازی Dirt 5 شرکت کدمسترز را از دست بدهند و بسیاری از افراد عاشق سری بازی Persona منتظر فرصت مناسب برای تجربه‌ی پرسونا 5 استرایکرز بوده‌اند. در این بین بازی Deep Rock Galactic را هم داریم که گیمرها می‌توانند آن را تک‌نفره، دونفره، سه‌نفره و چهارنفره تجربه کنند. در این بازی شوتر اول-شخص شما تبدیل به دورف‌های فضایی قدرتمند می‌شوید و در محیط‌های ۱۰۰ درصد تخریب‌پذیر، با انبوهی از هیولاهای بیگانه می‌جنگید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده