نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸

برنامه سازندگان Persona برای انتشار یک بازی بزرگ در سال ۲۰۲۲

شینجیرو تاکادا در گفت‌وگو با رسانه‌ی فامیتسو اعلام کرد که شرکت Atlus در نظر دارد تا بازی بزرگی را در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی روانه‌ی بازار کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شینجیرو تاکادا، مدیر محصولات شرکت Atlus به انتشار بازی بزرگی در سال ۲۰۲۲ میلادی اشاره کرده است. سازنده‌ی سری بازی Persona یکی از آن شرکت‌هایی است که پیش‌بینی کارهای آن تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص زمانی‌که مشغول دست انداختن طرفدارهای مجموعه پرسونا نباشد. حتی وقتی این توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی بی‌پرده به اثری اشاره می‌کند که در آینده از راه می‌رسد، باز هم تشخیص هدف واقعی آن‌ها دشوار است.

همان‌طور که رسانه‌ی پرسونا سنترال گزارش داد، شینجیرو تاکادا در گفت‌وگو با فامیتسو اظهار داشت که شرکت Atlus امیدوار به عرضه‌ی یک بازی بزرگ در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی است. مدیر محصول تیم سازنده، این پروژه را به‌عنوان اثری معرفی می‌کند که «تبدیل به یکی از ارکان اصلی شرکت» خواهد شد. بنابراین این پروژه یا بخشی از یک مجموعه‌ی شاخص شرکت نظیر سری بازی پرسونا است یا به اثری کاملا تازه با بودجه‌ی کلان اشاره دارد.

احتمالا اثری که فورا به ذهن گیمرها خطور می‌کند، پروژه‌ی Re Fantasy است. این بازی نقش‌آفرینی شرکت Atlus حداقل ۵ سال یا بیشتر در دست توسعه قرار دارد. ما تقریبا چیزی در مورد این بازی نمی‌دانیم، اما شرکت Atlus بارها اعلام کرده است که هنوز روی این پروژه کار می‌کند. باید دوباره به این نکته اشاره کنیم که ما در خصوص سازنده‌ی عجیب مجموعه پرسونا صحبت می‌کنیم و در مقطع فعلی هیچ‌چیزی مشخص نیست.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده