نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴

رده‌بندی سنی بازی Horizon Forbidden West در آستانه عرضه

بازی جهان‌باز اکشن نقش‌آفرینی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز در آستانه‌ی انتشار از سوی سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است.

سال ۲۰۲۲ میلادی به‌طور جالبی سال شلوغی به‌نظر می‌رسد و حتی در چند ماه اول آن نیز شاهد انتشار برخی از بازی‌های بزرگ تازه خواهیم بود. بازی Horizon Forbidden West یکی از این آثار است که در اواسط ماه فوریه در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی بسیار مورد انتظار در آستانه‌ی عرضه، از سوی سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است.

بازی Horizon Forbidden West رده‌بندی سنی T یا مناسب نوجوانان ۱۳ سال و بالاتر را دریافت کرد که مشابه بازی Horizon Zero Dawn است. نکته‌ی جالب توجه این است که رده‌بندی سنی ESRB طبیعتا احتمال عرضه‌ی طبق برنامه‌ی بازی هورایزن فوربیدن وست در ماه فوریه را افزایش می‌دهد. البته این به خودی خود انتشار این بازی در زمان اعلام‌شده را تضمین نمی‌کند و این روزها نمی‌توان در مورد تاریخ عرضه‌ی آثار با قاطعیت سخن گفت. بااین‌حال رده‌بندی سنی ESRB معمولا در آستانه‌ی عرضه به بازی‌ها داده می‌شود. پس به نظر می‌رسد که قرار نیست بازی Horizon Forbidden West تأخیر بخورد.

از قرار معلوم کاربران پلی استیشن 5 باید حدودا ۹۰ گیگ از فضای ذخیره‌سازی کنسول را در زمان عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West، برای آن آماده کنند. زیرا این بازی اکشن نقش‌آفرینی استودیو Guerrilla Games براساس اطلاعات فاش‌شده توسط اکانت توییتر PlayStation Game Size قرار است حجم قابل توجهی از حافظه‌ی کنسول را به خود اختصاص دهد. بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده