// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۰

عرضه رایگان بازی Vampyr در اپیک گیمز استور

بازیکن‌ها تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران فرصت دارند که بازی Vampyr را به شکل رایگان و دائمی در اکانت اپیک گیمز استور خود قرار بدهند.

همین حالا به صفحه‌ی رسمی بازی Vampyr در اپیک گیمز استور بروید و بدون پرداخت پول، آن را به اکانت خود در این فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games اضافه کنید. استودیو DONTNOD Entertainment که با آثاری همچون لایف ایز استرنج شناخته می‌شود، سازنده‌ی بازی Vampyr است و شرکت Focus Entertainment، ناشر آن به حساب می‌آید. این بازی با تمرکز روی یک شخصیت خون‌آشام پیش می‌رود و می‌توان آن را در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و صدالبته کامپیوترهای شخصی تجربه کرد.

Vampyr در استیم هم قرار دارد و حالا به‌لطف رایگان شدن بازی در اپیک گیمز استور می‌توانید بدون خرید، برای همیشه صاحب نسخه PC آن شوید. فراموش نکنید که فقط تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران برای افزودن بازی Vampyr به اکانت خود وقت دارید. چرا که راس ساعت ۱۹:۳۰ فردا، یک بازی دیگر به مدت ۲۴ ساعت در اپیک گیمز استور رایگان خواهد شد.

بازی Shenmue 3، بازی Neon Abyss، بازی Remnant: From the Ashes، بازی The Vanishing of Ethan Carter، بازی Loop Hero، بازی Second Extinction و بازی Mutant Year Zero: Road to Eden طی روزهای گذشته هرکدام ۲۴ ساعت در اپیک گیمز استور رایگان شدند. هفت بازی دیگر هم در روزهای پیش رو رایگان خواهند شد. اگر هیچ شناختی از ومپایر ندارید، می‌توانید بررسی بازی Vampyr را در زومجی تماشا یا مطالعه کنید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده