// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

اشاره گیرمو دل تورو به سایلنت هیل در گیم اواردز به معنی ساخت بازی جدید نیست

گیرمو دل تورو می‌گوید با حرف‌هایی که در گیم اواردز زد، تنها می‌خواسته با حالتی طعنه‌آمیز به رویکرد کونامی در خصوص مجموعه‌ی سایلنت هیل اعتراض کند.

گیرمو دل تورو، کارگردان سرشناس هالیوودی در سال‌های گذشته رابطه‌ی خوبی با بازی‌های ویدیویی داشته است؛ مخصوصا آن‌هایی که توسط هیدئو کوجیما ساخته می‌شوند. او به‌طور خاص در بازی Death Stranding به ایفای نقش پرداخت.

کوجیما همچنین برای ساخت دمو قابل بازی .P.T با دل تورو همکاری کرد؛ اثری که قرار بود به ساخت یک بازی کامل به‌نام Silent Hills ختم شود. دل تورو از اینکه کونامی اجازه نداد سایلنت هیلز ساخته شود، ناراحت است و این ناراحتی خود را در گیم اواردز ۲۰۲۱ به زبان آورد. او حالا می‌گوید اشاره‌ی او به Silent Hill در این مراسم به این معنا نیست که او در حال کار روی یک بازی جدید از این مجموعه است و اینکه تنها می‌خواسته با حالتی طعنه‌آمیز به رویکرد کونامی در این زمینه انتقاد کند.

دل تورو که با پادکست Happy Sad Confused مصاحبه می‌کرد، گفت: «[ساخته نشدن سایلنت هیلز] یکی از آن مواردی در زندگی‌ام است که فکر می‌کنم با عقل جور درنمی‌آید. [در گیم اواردز] تنها می‌خواستم طعنه‌ای به کونامی زده باشم. چون واقعا نمی‌فهمم چرا ساخت آن را لغو کردند. سایلنت هیلز یک بازی عالی بود و تجربه‌ای که ارائه می‌داد، قرار بود جذاب و مسحورکننده باشد.» دل تورو همچنین اشاره می‌کند که احتمالا در آینده دیگر در ساخت هیچ بازی‌ ویدیویی مشارکت نخواهد کرد.

یک فن آرت از مجموعه بازی Silent Hill

شایعات زیادی در یکی دو سال گذشته درباره‌ی احیای سایلنت هیل منتشر شده‌اند. برای مثال، شایعه شده است که کوجیما در حال کار روی یک سایلنت هیل جدید است که بودجه‌ی ساخت آن توسط سونی تأمین می‌شود. از طرفی گفته شده است که یک استودیوی نامعلوم ژاپنی در حال ساخت یک بازی تازه از این سری است. علاوه‌براین، استودیوی Bloober Team، سازنده‌ی آثاری چون The Medium و Layers of Fear، نوعی همکاری را با کونامی آغاز کرده است که گمان می‌رود به‌خاطر توسعه‌ی یک سایلنت هیل جدید باشد.

سال‌ها است که نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه‌ی ترسناک و محبوب ساخته نشده است، چون به‌نظر می‌رسد کونامی دیگر مانند گذشته تمایل زیادی به ساخت بازی‌های پرخرج ندارد. برخلاف شایعات چندوقت اخیر، این شرکت ژاپنی تاکنون به‌صورت رسمی اعلام نکرده است که قصد دارد مجموعه‌ی سایلنت هیل را احیا کند. البته بد نیست اشاره کنیم که مثلا در یکی از چپترهای اخیر بازی Day by Daylight، محتوایی با تم سایلنت هیل وجود داشت. درهرصورت، باید منتظر ماند و دید که آیا کونامی در آینده‌ی نه‌چندان دور دست به معرفی نسخه‌ی جدید یا ریبوت سایلنت هیل خواهد زد یا اینکه طرفداران باید بیشتر منتظر بمانند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ فکر می‌کنید درنهایت شاهد احیای این مجموعه‌ی به‌خواب‌رفته خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده