// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۲

وجود درخت مهارت های بزرگ با ۶ سبک بازی در Horizon Forbidden West

درخت مهارت‌های گسترده‌ی هورایزن فوربیدن وست به گیمر اجازه می‌دهد که به سبک مورد نظر خود مشغول تجربه‌ی بازی شود.

Horizon Forbidden West به‌عنوان بازی اکشن RPG (نقش‌آفرینی) جهان-باز جدید استودیو گوریلا گیمز در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. به‌لطف انتشار شماره‌ی جدید مجله گیم اینفورمر، مدام گیمرها اطلاعات بیشتری راجع به هورایزن فوربیدن وست دریافت می‌کنند و حالا جزئیات تازه‌ای در رابطه با درخت مهارت‌های مفصل بازی در اختیار ما قرار گرفته‌اند.

درخت مهارت‌ها در بازی Horizon Forbidden West به مراتب گسترده‌تر از درخت مهارت‌های بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود و انتخاب‌های بسیار بیشتری را به گیمرها خواهد داد. شما در هورایزن فوربیدن وست با ۶ پلی‌استایل (سبک بازی) مواجه خواهید شد؛ «مبارز» (Warrior) با تمرکز روی نبرد تن به تن، «نفوذی» (Infiltrator) با تمرکز روی مخفی‌کاری، «شکارچی» (Hunter) با تمرکز روی حمله از راه دور، «استاد ماشین» (Machine Master) با تمرکز روی هک کردن، «بازمانده» (Survivor) با تمرکز روی حفظ سلامتی و جمع‌آوری منابع و در آخر «تله‌ساز» (Trapper) با تمرکز روی ساخت تله‌ها.

نگاه شخصیت به دوردست و چشم‌انداز زیبا در بازی هورایزن فوربیدن وست

هرکدام از این ۶ پلی‌استایل (Playstyle) شامل ۲۰ تا ۳۰ مهارت قابل کسب در درخت مهارت‌های بازی Horizon Forbidden West است و هر درخت مهارت شامل یک Valor Surge می‌شود؛ قدرتی ویژه و خاص برای ایلوی. بازی هورایزن فوربیدن وست، بازیکن را دعوت به استفاده از چند پلی‌استایل می‌کند.

ابزارهای Aloy نیز می‌توانند روی میزهای کار تقویت شوند و هر سلاح، چند سطح از آپدیت‌ها را می‌پذیرد. شما می‌توانید به انجام کارهایی همچون افزایش ظرفیت مهمات یک سلاح یا ساخت نوعی تازه از مهمات برای آن بپردازید. مثلا اگر سطح همان کمان اصلی را ارتقا بدهید، از جایی به بعد توانایی پرتاب تیرهای اسیدی به سمت دشمن را دارید. سطح هر لباس را هم می‌توان بین ۳ تا ۵ بار بالاتر برد؛ تا قدرت آن در قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، بیشتر از قبل شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده