// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۲

انتشار پنج تصویر رسمی جدید از بازی Horizon Forbidden West

مجله گیم اینفورمر همان‌گونه که انتظار می‌رفت، چند تصویر تماشایی و تازه از بازی هورایزن فوربیدن وست را تقدیم طرفدارها کرد.

بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز سونی روی کاور شماره‌ی ۳۴۲ مجله گیم اینفورمر قرار گرفته است و در نتیجه اکنون اطلاعاتی تازه از‌ آن منتشر می‌شوند. برای نمونه باید بدانید که این تیم بازی‌سازی هلندی، چند تصویر رسمی و جدید را به رسانه گیم اینفورمر تحویل داد تا ایلوی و جهان هورایزن فوربیدن وست را بیش‌ازپیش به گیمرها نشان دهد.

اکثر این تصاویر ظاهرا منطقه‌ای جدید با نام Daunt را به نمایش می‌گذارند؛ دره‌ای در مرز شرقی Sundom (قلمرو Carja) که آن را در بازی Horizon Zero Dawn ندیدیم. در این زیست گاه که به‌صورت شبانه‌روزی فعال است، بازیکن روی مکانیک‌های جدید گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West تسلط پیدا خواهد کرد. زیرا Daunt آخرین ایستگاه ایلوی پیش از حرکت به سمت غرب ممنوعه است؛ همان هدف اصلی که تیم سازنده حتی اسم بازی Horizon Forbidden West را با تمرکز روی آن انتخاب کرد.

ایلوی میان NPCهای بازی هورایزن فوربیدن وست استودیو گوریلا گیمز

گیم اینفورمر می‌گوید که در بازی Horizon Forbidden West با NPCهای زنده‌تر نسبت به بازی Horizon Zero Dawn مواجه می‌شویم و این نکته در تصویر میخانه و تصویر بازار به چشم می‌آید. در یکی از تصاویر هم می‌توانید Burrower را ببینید که عضو گروه موجودات ماشینی جدیدی است که تازه با این بازی به گیمر معرفی می‌شوند. در حقیقت Burrower را باید به‌نوعی جایگزین Watcher (یکی از موجودات ماشینی بازی نخست) دانست. Burrower توانایی حفر زمین، حرکت مخفیانه و سپس سر در آوردن از یک نقطه‌ی نقشه به شکل غیرمنتظره را دارد. در نتیجه بیشتر از Watcher می‌تواند از جوانب گوناگون مشغول دنبال کردن کارهای شما و تشخیص خطرات برای ربات‌ها باشد.

هر Burrower به محض اینکه احساس خطر کند، صدای آزاردهنده‌ای را به وجود می‌آورد که باعث از راه رسیدن سایر موجودات ماشینی می‌شود. تازه این صدا در حقیقت دشمن Burrower را نیز گیج می‌کند. کارگردان بازی Horizon Forbidden West توضیح داد: «ما می‌خواستیم حرکت موجودات ماشینی در بازی Horizon Forbidden West را افزایش دهیم و بیشتر روی شخصیت هرکدام از آن‌ها کار کردیم. مثلا Burrowerها بسیار شبیه به راسوها و سمورها رفتار می‌کنند. آن‌ها انعطاف‌پذیر، سریع و واقعا وحشی هستند».

بازی هورایزن فوربیدن وست در تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. در حقیقت اکنون حدودا هشت هفته تا از راه رسیدن بازی Horizon Forbidden West باقی مانده است.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده