// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷

عرضه رایگان بازی Mutant Year Zero: Road to Eden در اپیک گیمز استور

شما تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران می‌توانید به‌صورت رایگان صاحب نسخه PC بازی Mutant Year Zero: Road to Eden در اپیک گیمز استور شوید.

اگر همین حالا به صفحه‌ی رسمی بازی Mutant Year Zero: Road to Eden در اپیک گیمز استور بروید، با تخفیف ۱۰۰ درصدی مواجه می‌شوید. گیمرها تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران می‌توانند این محصول شرکت Funcom و استودیو The Bearded Ladies را در فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games به اکانت خود اضافه کنند تا برای همیشه صاحب آن باشند. فردا راس ساعت ۱۹:۳۰ هم یک بازی دیگر به مدت ۲۴ ساعت در اپیک گیمز استور رایگان می‌شود.

شرکت اپیک گیمز تا امروز به مناسبت تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۱ به ترتیب بازی Shenmue 3، بازی Neon Abyss، بازی Remnant: From the Ashes، بازی The Vanishing of Ethan Carter، بازی Loop Hero و بازی Second Extinction را به شکل رایگان تقدیم کاربرها کرد. البته که حدودا ۱۳۰۰ محصول در فروشگاه دیجیتالی نیز اکنون با تخفیف‌های قابل‌توجه به فروش می‌رسند.

بازی Mutant Year Zero: Road to Eden علاوه‌بر کامپیوترهای شخصی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم عرضه شده است. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم توانایی اجرای نسخه‌ی نسل ۸ آن را دارند. این نقش‌آفرینی تک‌نفره به هدف جلب توجه طرفدارهای بازی‌های استراتژی نوبتی ساخته شد. Mutant Year Zero: Road to Eden در اپن کریتیک به میانگین نمرات ۷۸ از ۱۰۰ منتقدها رسید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده