// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

افشای احتمالی فهرست بازی های پلی استیشن پلاس در ژانویه ۲۰۲۲

سایت Dealabs اعلام کرد که مشترک‌های پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ قرار است صاحب کدام بازی‌های ویدیویی شوند.

بازی Persona 5 Strikers از شرکت سگا، بازی Dirt 5 از شرکت کدمسترز و بازی Deep Rock Galactic قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ در اختیار مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس قرار بگیرند. البته این خبر هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است و Dealabs را باید تنها منبع اصلی آن دانست. ولی این سایت طی چندین و چند ماه اخیر بارها موفق به اعلام دقیق فهرست بازی‌های ماهانه‌ی اشتراک ایکس باکس لایو گلد و بازی‌های ماهانه‌ی اشتراک پلی استیشن پلاس شد. سایت Dealabs حتی خبر عرضه‌ی رایگان بازی‌ها در اپیک گیمز استور را نیز پیش از اعلام رسمی، به مخاطب‌های خود تحویل می‌دهد.

قطعا طرفدارهای بازی ریسینگ Dirt 5 از قرارگیری احتمالی آن روی پلی استیشن پلاس استقبال می‌کنند و طرفدارهای مجموعه بازی پرسونا هم می‌توانند سراغ Persona 5 Strikers بروند. عرضه‌ی Deep Rock Galactic روی پلی استیشن پلاس نیز از این جهت جالب توجه است که اگر واقعا رخ بدهد، این بازی را از روز عرضه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تقدیم مشترک‌های پلی استیشن پلاس می‌کند.

جوکر و دوستانش در Persona 5 Strikers

بازی Deep Rock Galactic تجربه‌ی یک تا چهار نفری را مقابل شما می‌گذارد و شامل محیط‌های ۱۰۰ درصد تخریب‌پذیر است. اگر می‌خواهید با دورف‌های قدرتمند فضایی به نبرد انبوهی از دشمنان بیگانه بروید و قدم به غارهای گوناگون بگذارید، شاید از شانس دادن به این تجربه‌ی کوآپ عجیب پشیمان نشوید. سرویس پلی استیشن پلاس سونی حدودا ۴۷.۲ میلیون مشترک دارد و هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی آن ۹.۹۹ دلار است.

شما اگر طی زمان رایگان بودن یک بازی برای مشترک‌های پلی استیشن پلاس، آن را به اکانت خود اضافه کنید، دیگر برای همیشه هر وقت که مشترک PS Plus باشید از توانایی دانلود و اجرای آن برخوردار هستید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده