// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

بازی Overwatch را برای مدت محدودی به رایگان تجربه کنید

به‌تازگی مشخص شد که بازی Overwatch از امروز تا ۱۲ دی به رایگان در اختیار تمامی کاربرها قرار گرفته است.

Winter Wonderland را می‌توان یکی از رویدادهای جذاب بازی Overwatch دانست که در فصل زمستان و نزدیک به سال نو میلادی، در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. حال با بازگشت رویداد Winter Wonderland، شاهد رایگان شدن بازی اورواچ برای مدت محدودی هستیم. به‌عبارتی همه‌ی کاربرها تا تاریخ ۱۲ دی ماه (دو ژانویه ۲۰۲۲) می‌توانند بازی Overwatch را به رایگان روی پلتفرم مورد نظر خود بازی کنند. البته که کاربران ایکس باکس و پلی استیشن برای تجربه‌ی آنلاین اورواچ به اشتراک ایکس باکس لایو و پلی استیشن پلاس نیاز دارند.

در دوران رایگان بودن بازی اورواچ به اکثر حالت‌ها، نقشه‌ها و قهرمان‌ها دسترسی خواهید داشت. دراین‌میان اشاره کنم که مواردی مثل لوت باکس، آیتم‌های تزئینی و ارتقای سطح قهرمان‌ها هم از دیگر مواردی هستند که در اختیار کاربرها قرار می‌گیرند. در این بین فقط حالت Competitive Play بازی در نسخه‌ی رایگان اورواچ قرار ندارد. سازندگان تایید کردند که تمامی پیشرفت‌های بازیکنان هم در صورت خرید بازی Overwatch، به نسخه‌ی اصلی انتقال داده می‌شود.

رویداد زمستانه بازی هم‌اکنون در دسترس کاربران Overwatch قرار دارد و شاهد اضافه شدن حالت Elimination، حالت Freezethaw و یک Brawl جدید به همراه آیتم‌های تزئینی و چالش‌های هفتگی هستیم. رویداد Winter Wonderland تا تاریخ ۱۶ دی ماه (۶ ژانویه) در اختیار گیمرها قرار دارد و همچنین آیتم‌های تزئینی سال‌های گذشته هم با تخفیف ارائه شده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده