// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲

توضیحات سازنده Cyberpunk 2077 درباره عدم وجود تعقیب و گریز پلیس در بازی

سی دی پراجکت به‌تازگی با اشاره به عدم وجود تعقیب‌وگریز پلیس در سایبرپانک 2077 گفت که همه بازی‌های جهان‌باز این ویژگی را ندارند.

عرضه‌ی Cyberpunk 2077 با مشکلات پرشماری همراه بود و این بازی با انتقادهای زیادی مواجه شد. باگ‌های متعدد و عملکرد فنی ضعیف درکنار سایر مشکلات گیم‌پلی از مواردی بودند که کاربرها را عصبانی کردند. حتی پس از گذشت یک سال، همچنان تمامی مشکلات بازی سایبرپانک 2077 برطرف نشده‌اند. یکی از اشکالات بحث‌برانگیز در میان بازیکن‌ها، نبود تعقیب‌و‌گریز پلیس و ضعف هوش‌مصنوعی پلیس در سایبرپانک ۲۰۷۷ است.

این در حالی است که به‌تازگی لایو استریمی برگزار شد و پاول ساسکو، طراح مأموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، توضیحاتی را حول این موضوع ارائه کرد. وی در ارتباط با وجود تعقیب و گریز در بازی‌های جهان باز توضیح داد که اجباری در استفاده‌ی همه‌ی بازی‌ها از آن‌ها وجود ندارد و زمانی‌که پرسیده شد که چرا در سایبرپانک ۲۰۷۷ خبری از این ویژگی نیست، او گفت که تعقیب‌وگریز پلیس در بازی Elden Ring و بازی Sonic Frontiers هم وجود نخواهد داشت.

بااین‌حال هنوز عجیب به نظر می‌رسد که بازی Cyberpunk 2077 فاقد تعقیب‌وگریزهای هیجان‌انگیز با پلیس در یک جهان سایبرپانکی است. حتی مشخص نیست که آیا ساسکو از روی شوخی به الدن رینگ و سونیک فرانتیرز اشاره کرد یا نه. زیرا این دو محصول ذکرشده به هیچ‌وجه نیازمند چنین سیستمی نیستند. پس از این لایو استریم، شاهد شکل‌گیری بازخوردهای منفی فراوانی بودیم و کاربران ردیت به اشکال مختلف واکنش خود را به این گفت‌وگو نشان دادند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده