// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

عرضه رایگان بازی Second Extinction در اپیک گیمز استور

در صورتی که می‌خواهید به شکل رایگان برای همیشه صاحب نسخه PC بازی Second Extinction شوید، به اپیک گیمز استور بروید.

گیمرها تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی رسمی بازی Second Extinction در اپیک گیمز استور، آن را به‌صورت رایگان و دائمی در اکانت خود قرار دهند. فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games در روزهای گذشته بازی Shenmue 3، بازی Neon Abyss، بازی Remnant: From the Ashes، بازی The Vanishing of Ethan Carter و بازی Loop Hero را رایگان کرد؛ به شکلی که اگر طی ۲۴ ساعت رایگان بودن هرکدام از این بازی‌ها آن را به اکانت خود اضافه کرده‌اید، دیگر برای همیشه روی اپیک گیمز استور صاحب بازی مورد نظر هستید.

Second Extinction به‌عنوان یک بازی اکشن شوتر اول‌شخص عرضه شده است که هنوز در فاز ارلی اکسس قرار دارد. سازندگان می‌گویند که در بازی Second Extinction با نقشه‌های بزرگ، دایناسورهای بزرگ و تفنگ‌های بزرگ مواجه خواهید شد. بازیکن به همراه دوست‌های خود سراغ این تجربه‌ی کوآپ می‌رود تا مشغول تلاش برای شکست دادن دایناسورهای خطرناک شود.

شرکت Epic Games طی ۹ روز آتی به رایگان کردن بازی‌ها در اپیک گیمز استور ادامه می‌دهد. هر روز راس ساعت ۱۹:۳۰ مشخص می‌شود که کدام بازی رایگان شده است و کاربرها تا ساعت ۱۹:۳۰ روز بعد فرصت دارند که آن را به اکانت خود اضافه کنند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده