نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶

انتشار اولین تریلر بازی Torchlight: Infinite

روز گذشته اولین تریلر بازی موبایلی Torchlight: Infinite منتشر شد که شخصیت‌های جدید این مجموعه را به نمایش می‌گذارد .

استودیوی چینی XD.com که به‌عنوان سازندگان بازی‌های مستقل محبوبی مانند Carto و Icey شناخته می‌شود، از نسخه جدیدی از مجموعه Torchlight رونمایی کرد. داستان این بازی حدود ۲۰۰ سال پس از وقایع دومین نسخه از این مجموعه یعنی Torchlight II اتفاق می‌افتد و اولین تریلر بازی نیز به معرفی شخصیت‌های جدید این نسخه می‌پردازد.

در این قسمت از بازی انسان‌ها با دستیابی به عنصر Ember توانسته‌اند به جادوها و ربات‌های بسیاری مسلط شوند. بازیکنان می‌توانند در ابتدای هر مرحله از بین قهرمان‌های مختلف بازی شخصیت اصلی خود را انتخاب کنند. هر کدام از این شخصیت ها نیز به سه درخت مهارت جداگانه دسترسی خواهند داشت که کاربران می‌توانند هشت مهارت فعال و هشت مهارت خودکار را در آن واحد در اختیار داشته باشند. همچنین این مهارت ها قابلیت شخصی‌سازی و جابجایی نیز خواهند داشت.

این بازی با نسخه‌های قبلی سری نقش‌‌آفرینی Torchlight که معمولا در سبک نقش‌افرینی آنلاین چندنفره (MMORPG) ساخته‌ می‌شدند، تفاوت‌های زیادی دارد و سازندگان سبک گیم‌پلی آن را ترکیبی از سبک‌های اکشن-نقش‌آفرینی و هک اند اسلش (Hack and slash) اعلام کرده‌اند. همچنین در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه این بازی رو کنسول‌های خانگی و کامپیوترهای شخصی وجود ندارد و پلتفرم‌های اندروید و iOS مقصدهای Torchlight: Infinite در هنگام انتشار خواهد بود. کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام در بتای محدود بازی که طبق گفته سازندگان به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد، به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنند. شما می‌توانید اولین تریلر سینمایی منتشر شده از این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی موبایل Torchlight: Infinite در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های موبایل منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده