// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۶

اهدا رایگان یک بازی دلخواه به دارندگان نسخه پی سی GTA Trilogy

خریدارهای نسخه‌ی PC ریمستر سه‌گانه‌ی GTA به مدت محدودی می‌توانند از میان پنج بازی و دو آیتم درون‌برنامه‌ای راک‌استار گیمز، یکی را به رایگان دریافت کنند.

اگر جزو کسانی هستید که ریمستر سه‌گانه‌ GTA را روی پی سی خریداری کرده‌اند، خبر خوب این است که به‌ مدت محدودی می‌توانید ازمیان پنج بازی راک‌استار گیمز، یکی را انتخاب و به رایگان دریافت کنید. این حرکت راک‌استار گیمز را می‌توان به‌نوعی دلجویی این شرکت بازی‌سازی از کاربرانی دانست که از خرید کالکشن ریمستر GTA ناامید شده بودند. شما می‌توانید فهرست پنج بازی قابل انتخاب را در ادامه مشاهده کنید.

  • GTA 5: Premium Edition
  • GTA 4: Complete Edition
  • Max Payne 3
  • L.A. Noire
  • Bully: Scholarship Edition

درصورتی که تمایلی به دریافت رایگان هیچ‌یک از بازی‌های بالا ندارید، به‌ جای آن‌ می‌توانید یک کارت Great White Shark (به ارزش ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار درون بازی)، مخصوص خرید درون‌برنامه‌ای GTA 5 یا ۵۵ شمش طلا (به ارزش ۲۷۵۰۰ دلار درون بازی)، مخصوص خریدهای درون‌برنامه‌ای Red Dead Online را به رایگان به‌دست بیاورید.

البته توجه داشته باشید که این پیشنهادها تنها برای کسانی است که GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را به‌صورت قانونی از لانچر راک‌استار گیمز خریداری کرده‌اند. همچنین تا ۵ ژانویه (۱۵ دی) فرصت دارید که پنج بازی یا دو آیتم درون‌برنامه‌ای نام‌برده‌شده را دریافت کنید.

ریمستر بازی GTA San Andreas

GTA Trilogy شامل نسخه‌ی ریمستر بازی‌های GTA: Vice City ،GTA 3 و GTA: San Andreas می‌شود؛ سه بازی کلاسیک از دوران خاطره‌انگیز کنسول پلی استیشن 2. این کالکشن اما به‌دلیل داشتن مشکلات و باگ‌های متعدد، نتوانست آن‌طور که باید طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید را راضی کند.

حتی کار به جایی رسید که راک‌استار در مقطعی مجبور شد نسخه‌ی پی سی بازی را به ‌طور موقت از لانچر خود حذف کند تا بتواند عملکرد فنی بازی را به سطح قابل‌قبولی برساند. البته سازندگان در این مدت آپدیت‌های مختلفی را برای ریمستر سه‌گانه‌ GTA منتشر کردند که در نتیجه آن بسیاری از مشکلات بازی برطرف شد و این محصول از برخی جنبه‌ها بهبود پیدا کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این اقدام راک‌استار گیمز چیست؟ از آن استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده