// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

جدایی طراح ارشد بازی Age of Empires 4 از استودیو Relic

کویین دافی، کارگردان طراحی Age of Empires 4، رلیک را ترک کرد. او از سال ۱۹۹۸ در این استودیو مشغول به کار بود.

براساس گزارش جدید وب‌سایت Aroged، کویین دافی (Quinn Duffy)، کارگردان طراحی بازی Age of Empires 4 از استودیوی Relic Entertainment جدا شده است. دافی که حدود ۲۴ سال (یعنی از سال ۱۹۹۸) در رلیک مشغول به کار بود، این خبر را در پروفایل لینکدین خود اعلام کرده است. او در این خصوص می‌نویسد:

«در طول مدت فعالیت‌ام در رلیک، علاقه‌ی وافری به تاریخ و سبک استراتژی همزمان داشتم. به همین دلیل از اینکه توانستم کمک کنم تا نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه‌ی مشهور و محبوب (ایج آو امپایرز 4) ساخته شود، بسیار خوشحالم». دافی پس از سال‌ها کار کردن در رلیک، در سال ۲۰۱۰ به مقام کارگردان طراحی بازی‌های استراتژی Real-Time این استودیو رسید و حالا سمت خود را کمی پس از انتشار بازی Age of Empires 4 ترک می‌کند.

گفتنی است که رلیک به جز عصر پادشاهان، مجموعه‌های شناخته‌شده‌ی دیگری چون Company of Heroes و Warhammer 40000: Dawn of War را نیز به طرفداران سبک استراتژی همزمان ارائه کرده و می‌توان گفت در این سبک به یک استودیوی بازی‌سازی سرآمد تبدیل شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که به‌لطف موفقیت ایج آو امپایرز 4، محبوبیت رلیک نزد دوست‌داران سبک استراتژی افزایش پیدا کرد.

Age of Empires 4 از زمان انتشار به‌عنوان یک بازی باکیفیت شناخته. بااین‌حال رلیک با انتشار آپدیت‌ها و محتوای جدید قرار است به پشتیبانی از ایج آو امپایرز 4 ادامه بدهد تا آن را از قبل نیز بهتر کند. علاوه‌براین رلیک یک بازی استراتژی مورد انتظار دیگر نیز برای طرفداران تدارک دیده است که در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود و آن اثری نیست جز Company of Heroes 3.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده