// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱

رکوردشکنی رویداد The Game Awards 2021

رویداد The Game Awards 2021 با ۸۵ میلیون لایواستریم، رکورد جدیدی را در تعداد بینندگان گیم اواردز ثبت کرد.

جف کیلی تعداد لایواستریم‌های رویداد گیم اواردز 2021 را اعلام کرد که باز هم نسبت به قبل افزایش داشته است. ۸۵ میلیون لایواستریم منحصر‌به‌فرد برای مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ ثبت شدند تا بدانیم چه‌قدر گیمرها مشتاق شناخت برندگان و دیدن تریلرهای رویداد بودند. گیم اواردز 2020 به ۸۳ میلیون لایواستریم رسید و حالا امسال شاهد افزایش دو میلیونی تعداد آن‌ها هستیم. مراسم اهدای جوایز به برترین بازی‌های ویدیویی در تاریخ ۱۸ آذر ماه روی بیش از ۳۰ پلتفرم جهانی از جمله توییچ، فیسبوک لایو، یوتیوب و توییتر به‌صورت زنده پخش شد.

طبق بیانیه‌ی رسمی مطبوعاتی، این رویداد همچنین با ارسال ۱.۶ میلیون توییت رکوردی را برای حضور در رسانه‌های اجتماعی ثبت کرد. گیم اواردز 2021 در زمان برگزاری به ترند شماره یک توییتر برای هشتمین سال متوالی تبدیل شد و در نقطه‌ی اوج خود، صاحب ۱۱ ترند از ۳۰ ترند برتر در سراسر جهان بود. گزارش شده است که گیم اواردز در توییچ تعداد ۳.۳۵ میلیون بیننده منحصر‌به‌فرد در کانال‌های رسمی و کو استریمر‌های ثبت شده داشته است. در آن سو پخش مراسم از یوتیوب با بیش از ۱.۷۵ میلیون ساعت تماشا شدن توسط مخاطب‌ها، در مجموع رکورد جدیدی را در زمان پخش این رویداد ثبت کرد.

کیلی در مقام مجری و تهیه‌کننده‌ی گیم اواردز در بیانیه‌ای رسمی گفت: «ما سپاسگزاریم که توانستیم با مراسم حضوری در سال ۲۰۲۱ بازگردیم و به موفقیت خود با رشد قابل‌توجه بین‌المللی ادامه دهیم».

در رویداد The Game Awards 2021، بازی It Takes Two از استودیو Hazelight و شرکت EA برنده‌ی جایزه بهترین بازی سال شد. همچنین حدودا ۴۰ تریلر در طول مراسم پخش شدند؛ از جمله اولین نمایش گیم‌پلی بازی Hellblade II: Senua's Saga، ویدیو جدید بازی Horizon Forbidden West و همچنین معرفی بازی Alan Wake 2.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده