// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

احتمال عرضه فاینال فانتزی 7 ریمیک در استیم

باتوجه به اطلاعات منتشرشده از سوی دیتاماینرها، به نظر می‌رسد نسخه PC بازی Final Fantasy 7 Remake در انحصار فروشگاه اپیک گیمز نخواهد ماند.

به‌تازگی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade تنها دراختیار کاربران اپیک گیمز استور قرار گرفت. ازاین‌رو هواداران این نسخه روی پی سی از خود پرسیدند که نکند نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی ۷ ریمیک در انحصار فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games بماند؟ این در حالی است که به‌تازگی یک کاربر توییتر با آیدی AtelierTool@ پس از گشت‌وگذار در فایل‌های نسخه پی سی، متوجه مواردی شد که به نسخه‌ی استیم بازی اشاره دارند. به‌عبارتی کاربر مورد نظر یک AppID مربوط‌به سایت SteamDB را پیدا کرد که اگر به آن مراجعه و بخش پیام‌ از سوی کارکنان را نگاه کنید، اسم Final Fantasy 7 Remake را مشاهده خواهید کرد.

اگر به گذشته نگاه کنیم، بااینکه بازی‌های کمی در انحصار کامل فروشگاه اپیک گیمز بوده‌اند، متوجه می‌شویم که اکثر بازی‌ها پس از ۶ ماه تا یک سال برای استیم هم عرضه شده‌اند. بااین‌حال مشخص نیست که نسخه PC بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade تا چند ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز باقی خواهد ماند. ازاین‌رو باید منتظر اخبار بیشتر حول این موضوع از سوی اسکوئر انیکس بمانیم.

از دیگر اخبار بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک هم می‌توان‌به عملکرد ضعیف آن روی پی سی اشاره کرد. از طرفی اسکوئر انیکس در یک خبر خوشحال‌کننده گفت کاربرانی که نسخه پلی استیشن پلاس بازی Final Fantasy 7 Remake را دریافت کرده‌اند، از فردا می‌توانند نسخه‌ی نسل ۹ آن را به‌عنوان یک آپدیت رایگان روی پلی استیشن 5 دریافت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده